اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قزوین افتتاح شد

همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افتتاح شد.

دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، پیش از ظهر امروز دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان با حضور سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین، حسین براتی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام عبدالله قجر از سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، معاونان آموزش و پرورش و جمعی از اهالی فرهنگ و رسانه و ناشران استان در مجتمع فرهنگی و هنری کانون قزوین افتتاح شد.

«آینده خواندنی‌ست» شعار دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان عنوان شده که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، انجمن فرهنگی ناشران استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه های عمومی، اداره کل صدا و سیمای استان و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری در مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان قزوین واقع در شهرک کوثر برپا شده است و علاوه بر کتاب‌ها و محصولات فرهنگی کانون، شامل آثار چندین ناشر استانی در حوزه کودک و نوجوان است که با تخفیف ویژه ارائه می‌شود.

رونمایی از تا‌زه ترین کتاب محمد سبحان کشاورز (یکی از نویسندگان نوجوانان استان) و اجرای برنامه‌های متنوع هنری پرنشاط برای دانش‌آموزان در سالن نمایش مجتمع کانون از بخش‌های دیگر مراسم افتتاحیه امروز بود.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸:۳٠ صبح تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول