اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور هلال احمر با 160 نیروی عملیاتی در مانور زلزله و سیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به حضور هلال احمر با همه امکانات از جمله 160 نیروی عملیاتی در مانور زلزله و سیل امروز اشاره کرد و گفت: این مانور با هدف انسجام تیمی در خوادث احتمالی طراحی شده است.

حضور هلال احمر با 160 نیروی عملیاتی در مانور زلزله و سیل

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حکمت‌الله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر;احمر استان زنجان پیش از ظهر امروز در حاشیه مانور سیل و زلزله در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمرین مانور زلزله و سیل بسیار خوب وقابل توجه خواهد بود، اظهار کرد: همه ارگان‌ها در این مانور به ادبیاتتأکیدک خواهند رسید.
مدیرعامل حمعیت هلال احمر استان زنجان لزوم انسجام تیمی را در حوادث مورد تاکید قرار داد و افزود: وظیفه ذاتی هلال احمر امداد و نجات است، به همین دلیل امروز با همه نیروها و تجهیزات در این مانور حاضر شده‌ایم.
وی با تاکید بر اینکه تیم‌های امداد و نجات باید دارای ساختار علمی و عملیاتی باشد، تصریح کرد: هلال احمر در مانور امروز با همه امکانات بالفعل و بالقوه حاضر شده و درمان اضطراری، جستجو و نجات، هوایی، آنست و اسکان اضطراری واکنش سریع و حمایت روانی و آموزشی از جمله تیم‌d="791_3">های حاضر در مانور سیل و زلزله امروز هستند.
هاشمی به طراحی عملیات مشترک در مانور امروز اشاره و تاکید کرد: این مانور در راستای آمادگی برای پاسخگویی در حوادث و سوانح احتمالی طراحی شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزاری مانور برنامه‌ریزی و مرتب سه ماهه یا 6 ماهه را مورد تاکید قرار داد و گفت: جمعیت هلال احمر به دلیل ساختار خود همواره آماده است و همه واحدهای فعال در هلال احمر در بحث برنامه اضطراری در شرایط بحران آماده هستند.
وی تعداد نیروهای هلال احمر حاضر در مانور عملیاتی را 160 نفر اعلام کرد و افزود: هلال احمر با همه امکانات خود در این مانور حضور یافته است.
پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول