اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

راهپیمایی باشکوه قزوینی‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه+ فیلم

راهپیمایی اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار شد.

راهپیمایی باشکوه قزوینی‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز همگام با سراسر کشور و همزمان با روز جهانی کودک، مردم قزوین با حضور در راهپیمایی اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، جنایات جنگی رژیم کودک کش صهیونیستی در نوار غزه به ویژه کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع را محکوم کردند.

در این تجمع که از میدان میرعماد تا میدان آزادی شهر قزوین برگزار شد، اقشار مختلف مردم به ویژه دهه هشتادی ها و دهه نودی ها حضور پررنگی داشتند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم‌ کشور فلسطین و پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با ‌سردادن شعارهایی همچون مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، ‌هیهات من الذله، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و... ضمن ابراز انزجار از رژیم جعلی اسرائیل و حامیان آن و همچنین محکومیت حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به زخمی‌ها و بیماران بی‌دفاع در بیمارستان های غزه، خواستار برخورد قاطع با صهیونیست های غاصب و قاتل شدند.

کودکان قزوینی نیز که به همراه خانواده های خود در تجمع امروز شرکت کرده بودند، به صورت هماهنگ شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و به حمایت از کودکان و همسالان مظلوم خود در باریکه غزه پرداختند.

مردم مومن و انقلابی قزوین با حضور در راهپیمایی امروز اعلام کردند آمریکای جنایتکار را مسوول و عامل اصلی نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی می دانند و خواستار آن شدند که مجامع بین‌المللی و حقوق بشری هر چه سریعتر نخست وزیر پلید و بد سیرت رژیم جلاد صهیونیستی و وزیر جنگ ترسو و خبیث این رژیم را در دادگاه‌های بین المللی بعنوان جنایتکار جنگی محاکمه و مجازات نمایند.

قزوینی ها همچنین اعلام کردند باید با قید فوریت محاصره غزه برداشته و سازمان ملل و صلیب سرخ جهانی هرچه سریعتر به فریاد مجروحان و زخمیان حمله ددمنشانه برسند تا با ارسال دارو و مواد غذایی و حیاتی، مانع از عمیق‌تر شدن فاجعه شوند.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول