اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

پرداخت هدیه بـه کادر پرستاری دانشگاه آزاد به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س)

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل پرداخت هدیه به کادر پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را ابلاغ کرد.

پرداخت هدیه بـه کادر پرستاری دانشگاه آزاد به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س)

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «پرداخت هدیه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار سال ۱۴۰۲» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

* اعطای هدیه‌ ۱۰ میلیون ریالی به مناسبت روز پرستار

در این دستورالعمل آمده است: ضمن تبریک فرخنده میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و به منظور تجلیل و قدردانی از مقام شامخ پرستار مقرر شد واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه به مناسبت روز پرستار هدیه‌ای به مبلغ ۱۰ میلیون ریال (معادل یک میلیون تومان) به کارکنان (رسمی، قراردادی، خرید خدمت، کار معین، شرکتی و ساعتی) دارای مجوز استخدامی شاغل در رسته بهداشتی و درمانی (کادر پرستاری) صرفاً در عناوین پستی (مترون، سوپروایزر، سرپرستار، پرستار، بهیار، کمک بهیار، کاردان و کارشناس اتاق عمل، کاردان و کارشناس هوش‌بری یا بیهوشی، تکنسین CSR و ماما)، مربیان پرستاری و مامایی غیر هیأت علمی تمام‌وقت (رسمی، قراردادی، خرید خدمت، کار معین و ساعتی) و اعضای هیأت علمی گروه آموزشی پرستاری و مامایی اعم از (رسمی، قراردادی و پیمانی) پرداخت کنند.

براساس این دستورالعمل؛ کارکنان و اعضای هیأت‌علمی که تحت هر عنوان در سال جاری رابطه استخدامی آنان با دانشگاه قطع شده و اشتغال به کار ندارند، مشمول دریافت هدیه فوق نمی‌شوند. کارکنان و اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده یا مأمور هستند (در صورت اشتغال در مشاغل مذکور)، فقط از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند، هدیه فوق را دریافت خواهند کرد.

همچنین کارکنان و اعضای هیأت علمی که در زمان صدور این بخشنامه از مرخصی بدون حقوق استفاده می‌کنند و مدرسان حق التدریس مشمول دریافت هدیه فوق نمی شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول