اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مسابقات دارت رنکینگ کشوری در ارومیه برگزار شد

مسابقات دارت رنکینگ کشوری مردان و زنان با حضور بیش از ۱۸۰ ورزشکار از استان‌های مختلف در ارومیه برگزار شد.

مسابقات دارت رنکینگ کشوری در ارومیه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مسابقات دارت رنکینگ کشوری مردان و زنان با حضور بیش از ۱۸۰ ورزشکار از استان های مختلف در ارومیه برگزار شد.

فریدون خان بابایی رئیس کمیته دارت آذربایجان‌غربی با اشاره برگزاری این مسابقه در ارومیه اظهار داشت: در بخش مردان این رقابت ها، ۱۰۹ نفر حضور یافته بودند که در بخش جوانان امیرعلی یزدان پرست از خراسان شمالی قهرمان شد، امیر محمد عسکری از فارس در جایگاه دوم ایستاد و محمد رامتین روشنایی از یزد و امیر حسین عموزاده از لرستان در رده سوم مشترک قرار گرفتند.

وی افزود: در بخش بزرگسالان نیز حسین اعرابی از اصفهان به مقام قهرمانی رسید، حمید حقانی از هرمزگان دوم شد و ابوالفضل زارع از کرمان و محمدقلی شهروی از سمنان در مکان سوم مشترک ایستادند.

خان بابایی تصریح کرد: در بخش بانوان هم شاهد حضور ۷۲ ورزشکار بودیم که از این تعداد، ۶۱ نفر در بخش بزرگسالان و ۱۱ نفر در بخش جوانان با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در رقابت‌های بخش جوانان انیس سال افزون از فارس به عنوان قهرمانی دست یافت، ثمین صالح زاده از تهران دوم شد و ستایش بهدار اصل از خوزستان و نرگس حسن زاده از تهران به طور مشترک در جایگاه سوم اقرار گرفتند.

رییس کمیته دارت آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در بخش بزرگسالان هم، ماهور رجبی از تهران قهرمان شد، مریم احمدی از خراسان شمالی به نایب قهرمانی رسید و سمیه محلوجی از مرکزی و شهلا رواجی از اردبیل در ردیف سوم مشترک ایستادند.

خان‌بابایی با بیان برگزاری مسابقات دارت دوبل آزاد مردان با شرکت ۳۶ تیم به صورت انتخابی گفت: در این بخش، صدرا بنایی و جواد بیات مقام اول، امیرعلی یزدان پرست و امیررضا موفق مقام دوم، حسین اعرابی و ابوالفضل زارع به همراه مهرداد سیفی و علی ملکی به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: در حاشیه این مسابقات کلاس داوری دارت درجه ۳ نیز برگزار شد که ۴۶ تفر از نقاط مختلف کشور در آن شرکت و آخرین یافته های داوری را با هم مرور کردند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول