اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعزام تیم‌های تجسس در پی مفقودی ۳ خودرو در شهرستان نور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از اعزام ۱۰ گروه تجسس از سطح استان و سگ‌های تجسس (آنست)، گروه‌های واکنش سریع برای جست‌وجوی خودروهای مفقود شده در اثر سیل شامگاه جمعه خبر داد.

اعزام تیم‌های تجسس در پی مفقودی ۳ خودرو در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، در پی وقوع سیل در شامگاه امشب و مفقود شدن تعدادی خودرو که از تعداد سرنشینان آنها هم اطلاعی در دست نیست، گروه‌های امدادی و تجسس مشغول جست‌وجو هستند.

غلامعلی فخاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران در این باره به خبرنگاران گفت که با توجه به شرایط منطقه اقدام به موقع و فوری صورت گرفت.

به تاکید وی، بحث تخلیه ساکنان حاشیه رودخانه‌ها و دور کردن آنان سبب جلوگیری از تلفات انسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: طغیان رودخانه و ورود حجم زیاد و یک‌باره آب موجب غافلگیری تعدادی از رانندگان شد که با وجود تلاش و امدادرسانی سه یا چهار خودرو را سیل برد.

به اعلام وی هم اکنون ۱۰ گروه جستجو از سطح استان به همراه تعدادی بلد و اهالی منطقه در حال جست‌وجو هستند و سگ‌های تجسس (آنست)، گروه‌های واکنش سریع و خودرو ارتباطات در منطقه حاضر  و در حال جست‌وجو هستند.

پایان پیام/۸۶۰۲۳/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول