اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازگشت فتاحی به سپاهان؛ سلیمی به آکادمی رفت

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مدیریت تیم بزرگسالان و آکادمی فوتبال خود تغییراتی ایجاد کرد.

بازگشت فتاحی به سپاهان؛ سلیمی به آکادمی رفت

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز‌های گذشته مهدی سلیمی‌ مدیر وقت تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان که در ابتدای فصل جاری این مسؤولیت را بر عهده گرفته بود، ضمن حفظ سمت، به عنوان سرپرست آکادمی فوتبال سپاهان انتخاب شد.

پس از این اتفاق و با توجه به حساسیت پست مدیریت تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان، شایعاتی در خصوص تغییر در این پست به گوش رسید؛ سرانجام عصر جمعه ۲۶ آبان ماه مهدی سلیمی، مدیر تیم فوتبال سپاهان با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود خبر جدایی‌اش از تیم فوتبال بزرگسالان را تایید کرد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن قبول استعفای سلیمی، اعلام کرد با تصمیم هیأت مدیره باشگاه و پس از مشورت با ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، رضا فتاحی به عنوان مدیر جدید تیم فوتبال منصوب شده است.

 

فتاحی از چهره‌های باسابقه مدیریتی فوتبال باشگاه سپاهان به شمار می‌رود که از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۱ به عنوان مسئول اداری هیئت فوتبال استان اصفهان فعالیت کرده است. وی از سال ۱۳۸۱ تا سال ۱۳۹۵ به عنوان مدیر اجرایی و اداری تیم فوتبال سپاهان فعالیت کرد.

فتاحی از سال ۹۷ به مدت ۵ فصل مدیر تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه سپاهان بود. فتاحی که پیش از این انتصاب در قسمت دیگری در باشگاه سپاهان مشغول به فعالیت بوده‌، از این پس مدیریت تیم فوتبال را عهده‌دار خواهد بود.

او از مدیران باتجربه لیگ برتر به شمار می‌رود که در هر ۹ قهرمانی داخلی سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی همراه طلایی‌پوشان اصفهانی بوده است.

۱۱ دوره حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همراهی تیم در جام باشگاه‌های جهان هم از سوابق مهم مدیریت ورزشی رضا فتاحی به شمار می‌آید.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول