اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جراحی‌های پیشرفته لاپاروسکوپی به‌زودی در بیمارستان لار انجام می‌شود

عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی لار پس از شرکت در دهمین کنگره بین‌المللی جراحی کم‌تهاجمی که در کشور چین برگزار شد، گفت: تصمیم داریم با توجه به زیرساخت‌ها جراحی‌های پیشرفته لاپاروسکوپی را در لارستان به عنوان دومین مرکز بعد از شیراز در استان فارس، راه‌اندازی کنیم.

جراحی‌های پیشرفته لاپاروسکوپی به‌زودی در بیمارستان لار انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، در دهمین کنگره بین‌المللی جراحی کم‌تهاجمی که در کشور چین و شهر شانگشا برگزار شد، دکتر بهزاد رضایی از سوی رئیس انجمن جراحان لاپاروسکوپی آسیا و اقیانوسیه، به عنوان سخنران دعوت شد.

در این کنگره، جراحان لاپاروسکوپی از کشورهای برزیل، اکوادور، شیلی، روسیه، عربستان، مصر و ایران حضور داشتند که دکتر رضایی نیز یکی از دو ایرانیِ حاضر در این کنگره بود.

وی با توجه به تخصص و تجربه چندین ساله، به عنوان مدیر پنل بخش عمل‌های جراحی اسلیو معده حضور داشته و ضمن ارائه موضوعات علمی در این حوزه، جمع‌بندی و مدیریت پنل را نیز برعهده داشت.

رضایی در مورد برنامه آتی خود در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لارستان اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌های موجود، تصمیم دارم تا با کمک همکاران متخصص و حمایت‌های سیستم اداری مجموعه علوم پزشکی و همراهی خیرین، به عنوان دومین مرکز بعد از شیراز در استان فارس، جراحی‌های پیشرفته لاپاروسکوپی را در لارستان راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: این مهم می‌تواند ظرفیت خوبی هم در حوزه خدمت‌رسانی به مردم و هم در حوزه توریسم‌درمانی باشد که بی‌شک با برنامه‌ریزی و دقت نظر محقق خواهد شد.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول