اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

تشکیل ستاد انتخابات شورای وحدت اصولگرایان در تهران

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت تهران بزرگ‌ با ارسال نامه‌ای به دبیران کل احزاب و تشکل‌های عضو شورای وحدت، تشکیل ستاد انتخابات این تشکل سیاسی اصولگرا را اعلام کرد.

تشکیل ستاد انتخابات شورای وحدت اصولگرایان در تهران

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت تهران بزرگ‌ با ارسال نامه‌ای به دبیران کل احزاب و تشکل‌های عضو شورای وحدت، تشکیل ستاد انتخابات این تشکل سیاسی اصولگرا را اعلام کرد.

حسن بیادی در این نامه یادآور شده که در راستای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای وحدت اقدام به تشکیل ستاد انتخابات با هدف فراهم کردن موجبات مشارکت ملی، تحقق امنیت، سلامت و رقابت انتخاباتی مردمی کرده است‌.

این نامه تاکید می‌کند که پس از معرفی مسئولان ستاد و تنظیم برنامه‌ای جامع و هدفمند و قابل‌اجرا در هیات عالی شورای وحدت تصمیم گرفته شده تا برای هم‌افزایی مشارکت همه احزاب عضو شورا و تقویت کار ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس از همراهی فعالان تشکل‌ها در ساختار مرکزی استفاده شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول