اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پرستاران مایه امنیت خاطر جامعه هستند

امام جمعه اردستان گفت: پرستاران مایه امنیت خاطر جامعه هستند و کار آنان همانند جهاد در راه خدا بوده که خدمت پزشکان و پرستاران در غزه نیز اکنون نوعی مجاهدت است.

پرستاران مایه امنیت خاطر جامعه هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات پیش آمده برای انسان‌ها ناشی از بی‌تقوایی افراد است، اگر انسان خداترس و نسبت به آبرو و شخصیت افراد حساس باشد، تقوا پیشه کند، نزد خداوند جایگاه خوبی خواهد داشت.

وی با اشاره به ولادت حضرت زینب کبری(س)، افزود: حضرت زینب (‌س) که در حقیقت به زینتی برای خانواده تبدیل شده بود، فصاحت، بلاغت و شجاعت را از پدر خود حضرت علی‌(ع) و عفاف، حجاب، نجابت و ادب را از مادر خود حضرت فاطمه(س) گرفته است.

دهشیری خاطرنشان کرد: حضرت زینب (‌س) در دوران زندگی خود علاوه بر اینکه همگام با دو برادر خویش بود، در هجرت‌های مختلف از مدینه به مکه و سپس به شام و کربلا حضور داشت و در سخنرانی‌های خود مواضع امامت و ظلم‌های بنی امیه را آشکار کرد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: ‌سالروز ولادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است که همگان امروز از خدمات پرستاران بهره‌مند هستند و به تعبیر رهبر انقلاب کار این قشر، ارزش و شرافت دارد چرا که همچون فرشته‌های نجات برای بیماران هستند.

وی تاکید کرد: پرستاران مایه امنیت خاطر جامعه هستند و کار آنان همانند جهاد در راه خدا است که در حقیقت هنگام مراجعه بیماری به بیمارستان، پرستاران به درمان بیماران می‌پردازند و خدمت پزشکان و پرستاران در غزه نیز اکنون نوعی مجاهدت است.

دهشیری ادامه داد: هنگامی که دژخیمان رژیم صهیونیستی به غزه و فلسطین حمله می‌کنند و تعدادی از مردان‌، زنان و کودکان مجروح می‌شوند، پرستاران و پزشکان مجاهد آنان را درمان می‌کنند همچنین این اقدامات، جنایات و سفاکی‌های رژیم غاصب را نشان می‌دهد که در تاریخ سابقه ندارد.

امام جمعه اردستان با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، اضافه کرد: ‌سالروز تاسیس بسیج روز پنجم آذر است که از ۲۹ آبان تا ۵ ‌آذر هفته بسیج نامیده شده است و برنامه‌های متعددی در این هفته اجرا خواهد شد همچنین به تعبیر امام راحل، بسیج یکی از الطاف و برکات خداوند متعال برای نظام اسلامی ایران است.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو در اسفندماه، یادآور شد: هیأت‌های اجرایی و نظارت در حال بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند همچنین امید می‌رود که شاهد حرکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رای باشیم و باید زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود.

دهشیری با بیان اینکه یکی از وعده‌های رئیس جمهور ساخت مسکن بود، خاطرنشان کرد: طرح نهضت ملی مسکن در حال اجراست و به خوبی هم در بعضی شهرها پیش‌ می‌رود؛ در شهرستان اردستان زمین‌های کشاورزی بسیاری وجود دارد که می‌توان با مدیریت و برنامه‌ریزی به زمین‌های مسکونی تبدیل کرد.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول