اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رمز موفقیت توسعه دریامحور استفاده از جامعه محلی است

امام جمعه میناب گفت: رمز موفقیت طرح های کلان اقتصاد دریامحور، توجه به جامعه محلی و مشورت گرفتن از نخبگان این منطقه است.

رمز موفقیت توسعه دریامحور استفاده از جامعه محلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز‌ پرستار گفت: پرستاری حرفه و از مشاغل  بسیار ارزشمندی است که در متون دینی اهمیت زیادی دارد.

خطیب جمعه میناب افزود: پرستاری از طرف مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است و ایشان نگاه ویژه ای به پرستاران صبور و پرتلاش کشورمان دارند و الحق پرستاری سیروسلوک الی الله است و اجرمضاعف دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: پرستاری امنیت خاطر جامعه است و پرستاری در نظام مقدس ما مجاهده در برابر استکبار جهانی است و ما در موضوع کرونا دیدیم که این عزیزان چه تلاش هایی برای حفظ سلامت جامعه انجام دادند.

وی با تبریک هفته بسیج، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی انسان را به سعادت می رساند و تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه و تقویت شود تا بتوانیم با آرامش از مشکلات عبور کرده و از آنها برای کشورمان فرصت بسازیم.

خطیب جمعه میناب به اقتصاد دریا محور هم اشاره کرد و افزود: اقتصاد دریا موجب پیشرفت اقتصادی کشور و استان های ساحلی خواهد شد و اگرمی خواهیم شهرها و استان های ماتوسعه پیداکنند بهترین راه حل آن اقتصاد دریا محور است که استعدادهای ساحلی ما را شکوفا و چرخ اقتصاد کشور را شتاب می بخشد.

وی خواستار مشارکت دادن جامعه محلی و نخبگان این مناطق در تصمیم گیری های کلان در این حوزه شد و یکی از راههای موفقیت در این زمینه را نیز استفاده از مردم همین منطقه در توسعه برشمرد.

حجت الاسلام ابراهیمی به تداوم جنایات صهیونیست ها در غزه هم اشاره ای کرد و گفت: مقاومت اسلامی توانسته ضربات فراوانی را در جنگ زمینی به صهیونیست ها وارد کند و جنگ غزه به فرآیندی فرسایشی برای نابودی صهیونیست ها بدل شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول