اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری: برپایی میز خدمت، امید را در بین مردم افزایش می‌دهد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از راه‌های امیدبخشی پاسخگو بودن نسبت به سوالات مردم است، گفت: برپایی میز خدمت امید را در بین مردم افزایش می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری: برپایی میز خدمت، امید را در بین مردم افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی با اشاره به برگزاری میز خدمت جهت پاسخگویی مسئولان و اثرات آن در بین مردم گفت: ایجاد امید در بین مردم باید تقویت شود، یکی از راه‌های امیدبخشی پاسخگو بودن نسبت به سوالات مردم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پاسخگویی یک دستگاه در یک روز خاص با حضور چند نفر پاسخگو ایجاد امید در بین مردم نبود و لازم بود فضای دیگری برای تقویت امید ایجاد شود که برپایی میز خدمت در روز جمعه و همزمان با نماز جمعه مطلوب‌ترین ظرفیت جهت امیدآفرینی است.

نکونام با اشاره به چالش‌های مهم استان افزود: مسئله راه‌ها، دشت‌های مهم کشاورزی، توسعه گلخانه‌ها در استان، تقویت سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف و  تسهیل‌گری در دریافت مجوزها، نوسازی مدارس، کمبود مراکز ورزشی و هنری، مشکل پرواز‌های استانی و کمبود خدمات و تجهیزات پزشکی در برخی از شهرستان‌های استان از جمله چالش‌های مهم هستند.

وی با بیان اینکه حوزه‌ها نباید دولتی شود، تصریح کرد: لازم است مراکز معنوی و تربیتی مانند مساجد و خانه‌های عالم توسعه و ارتقا پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه حل آسیب‌های اجتماعی نیازمند طرح‌های ملی با پشتوانه است، خاطرنشان کرد: در استان اقدامات مطلوبی در راستای کنترل و حل آسیب‌های اجتماعی انجام شده اما حل آسیب‌های اجتماعی نیازمند پشتوانه است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول