اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سردار فدا: مقاومت مردم غزه ادامه مسیر ۲۵ آبان سال 61 اصفهان است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز مشابه وضعیت اصفهان در ۲۵ آبان سال 61 در غزه مشاهده می شود و این ایستادگی و مقاومت‌ها در غزه نوید ادامه راه عاشورا و ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سردار فدا: مقاومت مردم غزه ادامه مسیر ۲۵ آبان سال 61 اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم سالروز «حماسه و ایثار مردم اصفهان» در گلستان شهدای اصفهان با تسلیت شهادت مظلومانه مردم غزه و گرامی‌داشت سالروز ۲۵ آبان، اظهار داشت: سال ۶۱ در چنین روزی در کنار عظمت و بزرگی که شهدای محرم با آزادسازی ۷۰۰ کیلومتر از سرزمین خلق کردند، مردم اصفهان حماسه‌ای بزرگتر خلق کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات یک هزار و ۲۰۰ نفر از رزمندگان اصفهان به فیض شهادت رسیدند، ادامه داد: تنها در  روز ۲۵ آبان ۳۷۰ نفر در یک روز تشییع شدند.

فدا گفت: مردم اصفهان از تعداد زیاد شهدا خم به ابرو نیاوردند و در شب وداع با این شهدا تمام مساجد و تکایا زمزمه دعای توسل و زیارت عاشورا بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: امروز مشابه این حجم از شهادت، در غزه مشاهده می‌شود و  مردم غزه شهید می‌دهند و مقاوم ایستاده اند.
وی گفت: در روز ۲۵ آبان مردم اصفهان همه شهدا را به میدان امام خمینی (ره) آوردند و از آنجا به گلستان شهدا منتقل کردند.

فدا ابراز داشت: قبل از تدفین شهدا این مکان منازل افراد بود ولی از ۱۲ تا ۲۵ آبان این منازل داوطلبانه خالی شد و اجازه دادند تا با تخریب خانه‌هایشان محل دفن شهدای عملیات محرم در کنار مزار یوشع نبی و محل کنونی گلستان شهدا شود.

وی خاطر نشان کرد: عظمت این مراسم به‌گونه‌ای بود که اولین شهیدی که به گلستان شهدا رسید، آخرین شهید هنوز از میدان امام خمینی(ره) خارج نشده بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: عملیات محرم ادامه راه عاشورا بود و حضور جوانان نسل سوم و چهارم در دفاع از اسلام در مقابل فتنه‌گران در ادامه این مسیر بود.

وی با اشاره به فتنه‌گری اسراییل، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، اظهار داشت:  این ایستادگی و مقاومت ها در غزه این نوید را می‌دهد که این مسیر ادامه راه عاشورا و ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول