اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مدیران ناکارآمد مرد مبارزه با فساد نیستند

دبیر دیده‌بان شفافیت و عدالت در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدیران ناکارآمد مرد مبارزه با فساد نیستند، گفت: مبارزه با فساد به جای گفتاردرمانی نیازمند روحیه عملگرایانه است.

مدیران ناکارآمد مرد مبارزه با فساد نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد شیرانی امشب در نشست رئیس‌جمهور با جمعی از حلقه‌های میانی و فعالان فرهنگی و سیاسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: علی‌رغم پیشرفت‌های خیره‌کننده کشور در سالیان اخیر عقب‌ماندگی در برخی موضوعات مانند عدالت قابل پذیرش نیست.

دبیر دیده‌بان شفافیت و عدالت در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مبارزه با فساد شرط لازم برای اقامه عدل و ستاندن حق مستضعفین است.

وی خطاب به رئیس‌جمهور افزود: عملکرد جنابعالی در دستگاه قضا نویدبخش اصلاح نرم‌افزاری دولت در پیشگیری از وقوع فساد و گلوگاه‌های فسادزا بود اما گاها انتصاب مدیران ناکارآمد موجب شد تا انتظارات مردم در این بخش محقق نشود.

شیرانی اضافه کرد: دولت مستقر برای پیشبرد امور باید تیم مدیریتی داشته باشد یا تیم‌سازی کند و یا به جریان‌های سیاسی و مدیریتی هم‌سو اکتفا کند.

وی عنوان کرد: دولت فعلی در بعضی استان‌ها، هیچ یک از سه روش فوق را برنگزید و مسیر چهارم را که ابقای مدیران دولت قبل بود انتخاب کرد و این یک انفعال یا محافظه‌کاری بود.

دبیر دیده‌بان شفافیت و عدالت در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدیران ناکارآمد مرد مبارزه با فساد نیستند، گفت: مبارزه با فساد به جای گفتاردرمانی نیازمند روحیه عملگرایانه است.

شیرانی افزود: وقتی مدیر ضعیف دولت قبل، سمت جدید می‌گیرد حق داریم بپرسیم چرا؟

دبیر دیده‌بان شفافیت و عدالت در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود یک مرکز پاسخگو در ساختمان ریاست‌جمهوری جهت ارتباط مستمر با فعالین عدالت‌خواه استان‌ها ایجاد شود و همچنین طی آسیب‌شناسی گلوگاه‌های فساد در سیستم اجرایی نسبت به اصلاح آئین‌نامه‌ها و لوایح با حفظ اولویت‌ها اقدام شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول