اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

واگذاری 400 قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری

دستیار ویژه راه و شهرسازی گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۴۰۰ قطعه زمین مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده‌ در این استان واگذار شد.

واگذاری 400 قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روح‌الله اکبری با اشاره به واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین مسکونی در قالب طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری گفت: جشن اهدای زمین در چهارمحال و بختیاری برای سومین‌بار برگزار شد.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در مرحله اول واگذاری اراضی، همزمان با عید قربان تا غدیر ۱۱۰ قطعه زمین و در مرحله دوم‌ حدود ۳۹۰ قطعه زمین همزمان با طرح پیامبر رحمت(ص) تحویل داده شد، امروز نیز در مرحله سوم شاهد اهدای ۴۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت هستیم.

وی با اشاره به اینکه سند مالکیت این زمین‌ها به طور مساوری به نام پدر و مادر (هر کدام سه دانگ) صادر می شود، یادآور شد: تا کنون ۳۵ هزار قطعه زمین در کل کشور به مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اهدا شده است.

اکبری گفت: امروز شاهد افتتاح بیش از ۴ هزار واحد مسکن در چهارمحال و بختیاری بودیم که شامل ۳ هزار و ۴۰۰ واحد روستایی، بهسازی و نوسازی ۵۰۰ واحد روستایی، ۱۰۸ مسکن در بافت فرسوده و ۱۳۴ واحد خودمالکی بود.

وی افزود: همچنین عملیات آماده‌سازی ۱۲ هزار قطعه زمین شهری جدید و آماده‌سازی ۴ هزار و ۴۸۰ قطعه زمین روستایی نیز آغاز شد.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی عزم خود را برای جوان‌تر، قوی‌تر و پیشرفته کردن ایران جزم کرده‌اند که با همراهی ملت دست‌یافتنی است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول