اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نشست بصیرتی بسیج رسانه در گچساران برگزار شد

در نشست بصیرتی و هم‌اندیشی اصحاب رسانه گچساران موضوعات مختلفی از جمله یک توصیه مهم برای ارتباط با سیاسیون مطرح شد.

نشست بصیرتی بسیج رسانه در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست بصیرتی و هم‌اندیشی اصحاب رسانه گچساران با حضور سرهنگ ارسلان جو جانشین فرمانده سپاه فتح استان در بسیج اقشار، خوب پور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان بسیج رسانه استان در محل نمازخانه سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

عباس رضایی، مسئول بسیج رسانه سپاه فتح در این نشست با اشاره به رسالت مهم بسیج رسانه گفت: بسیج رسانه از جمله قشرهای تخصصی بسیج است که با هدف استفاده از ظرفیت خبرنگاران بسیجی جهت رفع مشکلات جامعه و تقویت نظام فعالیت می‌کند.

وی افزود: خبرنگاران همواره در وسط میدان‌ هستند، در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرنگاران و رسانه‌ها فعال و ارزشمندی داریم که همه پا به‌ پای دیگر نهادها و سازمان‌ها برای پیشرفت و آبادانی استان و همچنین سربلندی نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه هم‌اندیشی رسانه‌ای راهبرد بسیج رسانه استان است، تصریح کرد: نکته‌ای که حائز اهمیت است اینکه بسیج رسانه فراجناحی عمل می‌کند و تنها مختص به گروه یا جناح خاص سیاسی نیست در بسیج رسانه از همه سلایق در راستای اعتلای انقلاب بهره خواهیم برد چراکه تعامل، هم‌اندیشی و همکاری لازمه رشد و پیشرفت در هر مجموعه‌ای به شمار می‌رود.

مسئول بسیج رسانه سپاه فتح استان خاطرنشان کرد: با تشکیل هیأت اندیشه‌ورز در گچساران از ظرفیت بالای خبرنگاران این شهرستان بهره خواهیم برد چرا که معتقدیم هیأت اندیشه‌ورز بازوی فکری کانون بسیج رسانه در این شهرستان است و آنچه در بسیج رسانه اتفاق خواهد افتاد نتیجه تلاش همه خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت گره‌گشایی مشکلات جامعه، امیدآفرینی و صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی خواهد بود.

رضایی ادامه داد: برگزاری کارگاه یک‌روزه آموزش رسانه‌ای، سفر خبرنگاران به مشهد مقدس و همچنین اعزام خبرنگاران در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهد شد.

خوب پور، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه این نشست گفت: از نجیب‌ترین حوزه رسانه در سطح استان برخوردار هستیم، رسالت ما بسترسازی است اگر چه طرح‌های خوبی در خصوص حمایت از رسانه‌ها و همچنین سند جامع رسانه در حال پیگیری است و اگر در مجلس نیز تصویب شود، در آینده‌ای نزدیک بسیاری از مشکلات خبرنگاران نیز رفع خواهد شد.

وی افزود: خبرنگاران در گذشته می‌بایست هفت‌خوان را برای رسیدن به صندوق اعتباری هنر پشت سر می‌گذاشتند اما امروز این رویه بسیار تسهیل شده است و دوستان حتماً شرایط عضویت در سامانه جامع رسانه‌های کشور را مطالعه کنند.

خوب پور با اشاره به رسالت خبرنگاران‌ اضافه کرد: قلم خبرنگاران نباید در اختیار سیاسیون قرار گیرد اما در بحث مشارکت انتخاباتی و دموکراسی دینی حتماً باید تحلیل داشته باشیم و باید قداست قلم حفظ شود امروز نقش و رسالت خبرنگاران در افزایش مشارکت عمومی در انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: انتقاد با راهکار، پیشنهاد و منصفانه باشد هرچند باید روحیه نقدپذیری در جامعه را داشته باشیم به‌هرحال تمام تلاشمان این است که مشکلات خبرنگاران استان را پیگیری و تا حصول نتیجه نیز تلاش کنیم.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول