اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز مراسم گرامیداشت حماسه 25 آبان در اصفهان

مراسم بزرگداشت سالروز ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان با حضور گسترده مردم و مسؤولان اصفهان در گلستان شهدا آغاز شد.

آغاز مراسم گرامیداشت حماسه 25 آبان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم بزرگداشت سالروز ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان با حضور گسترده مردم و مسؤولان اصفهان در گلستان شهدا آغاز شد.

این مراسم با حضور مسؤولان و مدیران استانی و کشوری، سردار سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خانواده‌های فرماندهان جبهه مقاومت در حال برگزاری است.

مردم، جوانان و زنان و کودکان بار دیگر با حضور گسترده  در آیین بزرگداشت ۲۵ آبان‌ماه روز حماسه و ایثار مردم اصفهان با غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا در گلستان شهدای اصفهان مهر تاییدی بر پایبندی و مانایی خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌زنند و با شهدای گلگون کفن تجدید پیمان می‌کنند.

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در این مراسم با تشریح ۲۵ آبان سال ۶۱ اظهار داشت: اولین شهید که به گلستان شهدا رسید آخرین شهید از میدان امام خارج نشده بود.

وی با بیان اینکه عملیات محرم سال ۶۱ ادامه نهضت عاشورا بود گفت: امروز جنایات رژیم صهیونیستی شهدای غزه را رقم زده که ادامه  ۲۵ آبان سال ۶۱ است. 

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز با اشاره به شکوه ۲۵ آبان در اصفهان گفت: بیداری اسلامی در کل جهان فراگیر شده است و با پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

۲۵ آبان یادآور روزی است که مردم اصفهان ۳۷۰ تن از شهیدان دفاع مقدس را که در " عملیات محرم " به شهادت رسیده بودند، تشییع کردند و در گلستان شهیدان این خطه به خاک سپردند. عملیات محرم دهم آبان ۱۳۶۱ با رمز « یا زینب »در محور عین خوش - زبیدات در استان ایلام آغاز شد و ۱۰ روز ادامه یافت.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول