اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

7 کشته و مجروح درتصادف اتوبوس با کامیون در محور مشهد اصفهان

رییس پلیس راه استان سمنان از تصادف بین دو خودرو اتوبوس اسکانیا و کامیون در محور مشهد- اصفهان با 7 کشته و مجروح خبر داد.

7 کشته و مجروح درتصادف اتوبوس با کامیون در محور مشهد اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ موسی بزرگی اظهار کرد: بامداد امروز، برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در کیلومتر ۷۰ محور مشهد – اصفهان بین دو دستگاه خودرو اتوبوس اسکانیا و کامیون بنز حامل چوب، بلافاصله ماموران پلیس راه برای بررسی موضوع به محل سانحه اعزام شدند.

سرهنگ بزرگی با اشاره به حضور سریع ماموران در صحنه تصادف، افزود: کارکنان پلیس راه در ابتدا نسبت به امدادرسانی حادثه دیدگان و انجام فعالیت های فنی و تخصصی در راستای ایمن سازی صحنه تصادف به منظور جلوگیری از حوادث بعدی ناشی از آن اقدام کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه، اتوبوس اسکانیا از مبداء مشهد به مقصد اصفهان در حال حرکت بود که در کیلومتر ۷۰  دامغان به سمنان با یک دستگاه کامیون بنز برخورد و بر اثر این سانحه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و 5 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان علت اصلی تصادف را برابر نظر کارشناسان عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اعلام کرد و ضمن ابراز همدردی با خانواده های حادثه دیدگان، از رانندگان ناوگان مسافربری خواست: با رعایت سرعت مطمئنه و باصبر و بردباری بیشتر، حافظ سلامت خود و همراهانشان باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول