اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جهاد تبیین در راستای مشارکت حداکثری و انگیزه‌بخشی به مردم انجام شود.

ضرورت جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر امروز با سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور دیدار کرد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار اظهار کرد: انجام همه وظایف و مسوولیت‌ها در خصوص انتخابات به نحو احسن ضروری است؛ چرا که دوستان برای کسب روحیه و سربلندی و دشمنان برای تبدیل آن به نقطه ضعف و مشارکت حداقلی چشم دوخته‌اند.

وی با بیان اینکه انتخابات باید با ویژگی سلامت و امنیت، بدون شائبه برگزار شود، افزود: دشمن برای به آشوب کشاندن داخل کشور و بر هم زدن انتخابات برنامه دارد، دستگاه‌های امنیتی نیز همراه هستند که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید تبلیغات خود را داشته باشند، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین در راستای مشارکت حداکثری و انگیزه‌بخشی به مردم انجام شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه پیش ثبت‌نام نشان از حضور افراد از سلایق گوناگون دارد، اظهار کرد: در رده‌های مختلف باید بتوانند دانسته‌های خود را بالا برده و کار را محکم بچسبند.

وی یادآور شد: روحیه مردم را باید با رفع مشکلات تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در فصل کشاورزی است که ما همه ساله در بحث سوخت مشکل داشتیم، اظهار کرد: موضوع بذر، قیمت و کسادی برنج و همچنین مرکبات از گلایه باغداران است درحالی‌که ۹۰درصد این مشکلات برطرف‌شدنی است.

محمدی لائینی با اعلام اینکه باید به گرانی‌ها توجه شود، بیان کرد: کالابرگ موضوع بسیار خوب و کمک‌کننده بود اما در بحث اجرا نباید شاهد تعلل باشیم.

وی با تاکید بر نظارت بر اجرای انتخابات، خاطرنشان کرد: نهادهای مردمی و سمن‌ها باید فعال باشند و آنها را در صحنه مردمی بیاوریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه کلید توجه به انتخابات در آغازین روز سال توسط مقام معظم رهبری زده شد، اضافه کرد: در هر حال زبانی که دنیا آن را می‌فهمد پذیرش حداکثری انتخابات توسط مردم است.

محمدی لائینی به برگزاری نشستی در ریاض باحضور دولت‌های اسلامی و اتحادیه عرب اشاره کرد و گفت: این نشست که با سخنرانی رئیس جمهور ما و بیان ۱۰ خواسته همراه بود و در اکثر آن در بیانیه پایانی اشاره شد مورد تحسین سایر کشورها قرار گرفت.

وی گفت: به‌طور حتم جمهوری اسلامی هر چه که امکانش و مصلحتش باشد در کمک به مردم غزه انجام می‌دهد، این خودش مردم ایران که دغدغه غزه را دارند را خوشحال خواهد کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول