اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

گوش شنوای سید به «بی‌بی گل» خانه و به محرومان امید داد

توی صورتش ریز شدم، شناختم، بی‌بی گل بود همان پیرزن روستایی. همانی که سال گذشته جلوی ماشین رئیس‌جمهور را گرفت و خواسته‌اش را مطرح کرد.

گوش شنوای سید به «بی‌بی گل» خانه و به محرومان امید داد

خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری، نرجس سادات موسوی| آفتاب از پشت ابرها بیرون زده بود و دست‌های یخ‌زده ما تازه جان گرفته بود. همه برای استقبال آماده شده بودند تا هواپیما بنشیند و حق میزبانی را به بهترین شکل به جا آورند. باصفا بود و دوست‌داشتنی، آفتاب حسابی صورت پرچین و چروکش را سوزانده بود، لباس بختیاری تن کرده بود و شوق و ذوق بسیار صورتش کاملا مشخص بود.

همیشه تیم ریاست جمهوری دخترک یا پسرکی را برای عرض خیرمقدم انتخاب می‌کرد اما این‌بار پیرزنی روستایی و باصفا به استقبال آمده بود.

قیافه‌اش برایم آشنا بود توی صورتش ریز شدم و غرق در چروک‌های صورتش، شناختم، بی‌بی گل بود همان پیرزن روستایی. همانی که سال گذشته جلوی ماشین رئیس‌جمهور ایستاد و خواسته‌اش را مطرح کرد.

 

پس از سفر قبل، با دستور آقای رئیسی تیم دولت برای ساخت خانه و کمک به بی‌بی گل دست به دست هم دادند و او را به آرزویش رساندند.

امروز پس از یک سال و نیم از دیدار گذشته، بی‌بی‌ گل راهی فرودگاه شده بود تا به رسم ادب از رئیس جمهور تشکر کند.

 

با همان ذوق دیدار گذشته، خوش‌آمدی گفت و برای آقای رئیسی و همراهانش دعای خیر کرد، این دعای خیر بدرقه تیمی است که سخن یک پیرزن را از قلب لبد در چهارمحال و بختیاری شنید و برای او و ۴۲ خانواده دیگر خانه ساخت. شیرینی آن دیدار و اجابت درخواستش هنوز زیر دندان پیرزن روستایی مانده بود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول