اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کسب مقام سوم هرمزگان در جشنواره ملی تولید محتوای خاص دانش آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از کسب مقام سوم کشوری استان هرمزگان در جشنواره تولید محتوای آموزشی دبیران و هنرآموزان دوره دوم متوسطه کاردانش خاص دانش آموزان با نیازهای ویژه خبر داد.

کسب مقام سوم هرمزگان در جشنواره ملی تولید محتوای خاص دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان امروز بیان کرد: فرهنگیان همواره در عرصه های مختلف به ویژه در رشد و توسعه علمی کشور، نقش موثر و والایی دارند و جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان هرمزگان در جشنواره های مختلف کشوری بسیار خوش درخشیده اند.

وی با بیان این که مجید رجبی، علی غنی پور و لیلا تاج فیروزه از همکاران اداره آموزش و پرورش استثنایی استان توانستند مقام سوم کشوری را در جشنواره تولید محتوای آموزشی دبیران و هنرآموزان دوره دوم متوسطه کاردانش خاص دانش آموزان با نیازهای ویژه را از بین ۱۴ استان در قالب ۵ رشته مهارتی را به خود اختصاص دهند، عنوان داشت: از خداوند متعال برای همکاران عزیز در تمام عرصه های مختلف زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم با پشتکار بیشتر شاهد پیشرفت های چشمگیر فرهنگیان استان هرمزگان در عرصه های تولید علمی و فرهنگی و نیز دستیابی به اهداف عالیه آموزش و پرورش در کشور باشیم.

 در این جشنواره از بین ۱۴ استان شرکت کننده ۲۷ اثر در ۵ رشته مهارتی به سازمان استثنایی کشور ارسال گردید و پس از بررسی و ارزیابی، نفرات برتر در ۳ رشته مهارتی صنایع چوب، خدمات تغذیه ای و نقاشی ساختمان معرفی شدند که استان هرمزگان در گروه نقاشی ساختمان توانست رتبه سوم کشوری را از آن خود کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول