اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشکل اُفت فشار آب در بزرگراه شهید چمران و خیابان مولوی برطرف می‌شود

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از اجرای طرح تقویت شبکه توزیع آب در بزرگراه شهیدچمران و خیابان مولوی و مناطق دارای افت فشارآب درشرایط اوج مصرف تابستان واقع در منطقه 4 آبفای شهر اصفهان خبر داد و گفت این طرح در مدت 9 ماه اجرایی خواهد شد.

مشکل اُفت فشار آب در بزرگراه شهید چمران و خیابان مولوی برطرف می‌شود

 حسین اکبریان، مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت:  بررسی و رفع مشکل افت فشار در شبکه توزیع آب مناطقی همچون خیابان مولوی و برخی از نقاط بزرگراه شهید چمران واقع در محدوده منطقه ۴ آبفای شهر اصفهان در سنوات اخیر در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

وی افزود: اقدامات متعددی در این زمینه انجام شده است و بر اساس مطالعات انجام گرفته، بررسی‌های کارشناسی و تحلیل هیدرولیکی شبکه اقدامات مورد نیاز اولویت‌بندی شده و مورد تصویب شورای فنی شرکت آبفا قرار گرفت.

اکبریان با بیان اینکه برای اجرای این طرح حدود ۷ کیلومتر لوله‌گذاری در قطرهای ۲۵۰ تا ۶۰۰ میلی‌متر در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در  مدت ۹ ماه اجرایی خواهد شد و مشکل دیرینه تامین فشار آب در مناطق یادشده را برطرف خواهد کرد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در ۳ مرحله برنامه‌ریزی شده و اعتبار لازم برای آن از محل اعتبارات عمرانی و بخشی نیز از اعتبارات جاری شرکت تامین خواهد شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول