اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بازدید و بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر جهاد

بازدید از طرح تامین و انتقال آب دهکهنه روگر و بهره‌برداری همزمان طرح‌های تامین و انتقال آب به اراضی شیب‌دار در سطح یک‌هزار و 100 هکتار، آغاز عملیات اجرایی شهرک‌های گلخانه‌ای گندمان و نقنه بخشی از برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی در چهارمحال و بختیاری است.

بازدید و بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر جهاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز همزمان با سفر هیات دولت به چهارمحال و بختیاری محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی و هیات همراه وارد شهرکرد شدند.

وزیر جهادکشاورزی با حضور در گلزار شهدای شهر اردل به مقام شامخ شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهرستان ادای احترام کرد.

محمدعلی نیکبخت، در اولین بازدید از طرح‌های بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری، از مزرعه تکثیر بچه ماهی بهشت‌آباد شهرستان اردل با ظرفیت تولید ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه بچه ماهی در سال با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بازدید کرد.

بازدید از طرح تامین و انتقال آب دهکهنه روگر و بهره‌برداری همزمان طرح‌های تامین و انتقال آب به اراضی شیب‌دار در سطح یک‌هزار و ۱۰۰ هکتار، آغاز عملیات اجرایی شهرک‌های گلخانه‌ای گندمان و نقنه، مجتمع‌های دامپروری شهرهای گندمان و سامان و بازدید از اولین شهرک تخصصی بادام کشور و مجتمع گلخانه‌ای سامان از جمله برنامه‌های وزیر جهادکشاورزی در چهارمحال و بختیاری است.

طرح ۳۰۰ هکتاری تجهیز اراضی کشاورزی روستای هرچگان از توابع شهرستان شهرکرد به سامانه‌های نوین آبیاری و بهره‌برداری همزمان سامانه‌های نوین آبیاری در سطح ۲ هزار هکتار از دیگر برنامه‌های سفر وزیر به چهارمحال و بختیاری است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول