اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

هشدار بارش رگباری باران و احتمال وقوع سیل در 20 استان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران این جمعیت در 20 استان در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی و احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد خبر داد.

هشدار بارش رگباری باران و احتمال وقوع سیل در 20 استان

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی احتمال بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد، کاهش دما و بارش بارف در ارتفاعات کوهستانی در روز چهارشنبه در خوزستان، ایلام، نیمه غربی استان‌های کردستان و کرمانشاه، نیمه جنوبی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، پنج‌شنبه در خوزستان، بوشهر، فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، جمعه  در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، غرب گلستان، غرب کردستان، هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، غرب و جنوب بوشهر پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: براین‌اساس، با توجه به هشدار وقوع سیل و طوفان امدادگران جمعیت هلال‌احمر در 20 استان کشور، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

محمودی افزود: با توجه به هشدار هواشناسی، از هم‌وطنان درخواست می‌کنم که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و قبل از تردد از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

 شماره ۱۱۲، ندای امداد، در صورت بروز حادثه، آماده کمک‌رسانی به هم‌وطنان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول