اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

صادرات ۱۹/۶ میلیون دلاری انواع محصولات از شهرستان محلات

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات از صادرات انواع محصولات از قبیل دوده صنعتی، گل شاخه‌ای و گلدانی، ماهیان زینتی و... به ارزش ۱۹/۶ میلیون دلار از شهرستان محلات خبر داد.

صادرات ۱۹/۶ میلیون دلاری انواع محصولات از شهرستان محلات

محمد جمال عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محلات اظهار کرد: با تلاش واحدهای صنعتی این شهرستان در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲، انواع محصولات صادراتی از قبیل دوده صنعتی، گل شاخه‌ای و گلدانی، ماهیان زینتی، عایق‌های رطوبتی و پارافین صنعتی به ارزش ۱۹/۶ میلیون دلار از شهرستان محلات صادر شده است.

وی افزود: کشورهای عراق، تاجیکستان، قزاقستان، امارات، هند، ترکیه، ویتنام، ایتالیا، بلغارستان، کنیا، پاکستان و کویت، مقصد صادرات شهرستان محلات در ۶ ماهه نخست سال جاری بوده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات بیان کرد: دوده صنعتی، گل و گیاه و پارافین صنعتی به ترتیب رتبه اول تا سوم صادرات شهرستان را شامل می‌شوند.

عباسی ادامه داد: ۱۱ هزار و ۳۵۴ تن دوده صنعتی به ارزش ۹ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۲۷۰ دلار به هند، ترکیه، ویتنام، پاکستان، کنیا، ایتالیا و بلغارستان صادر شد.

وی با اشاره به صادرات ۱۶۷ هزار و ۲۰۰ قطعه انواع ماهیان زینتی از محلات به کشورهای کویت و ترکیه ادامه داد: ۷۹ هزار و ۱۹۰ دلار ارزش این میزان صادرات است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۹ میلیون دلار گل و گیاهان زینتی از این شهرستان به عراق، تاجیکستان، قزاقستان و امارات در سال جاری صادر شد.

عباسی بیان کرد: کشور هند در سال جاری مقصد سه هزار و ۵۷۵ تن پارافین صنعتی به ارزش ۳۷۱ هزار دلار از شهر محلات بود.

وی ارزش ۶ هزار مترمربع عایق رطوبتی صادراتی محلات به کشور عراق را، هفت هزار و ۷۲۳ دلار عنوان کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات در ادامه بیان داشت: شهرستان محلات در حوزه تجارت و صادرات دارای ظرفیت‌های خوبی است که با شناخت دقیق آن و برنامه‌ریزی در این زمینه از طریق افزایش فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری می‌توان صادرات شهرستان را افزایش داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول