اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بازگشت کودک مفقود شده اهل طارم سفلی به آغوش خانواده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: کودک ۶ ساله مفقود شده اهل طارم سفلی از توابع شهرستان قزوین، با تلاش نیروهای امدادی به آغوش خانواده خود بازگشت.

بازگشت کودک مفقود شده اهل طارم سفلی به آغوش خانواده

حسین خوئینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ساعت ۱۵ روز گذشته، طی یک تماس تلفنی با دفتر نمایندگی هلال احمر در طارم سفلی، خبری مبنی بر مفقودی پسر بچه ۶ ساله اهل روستای زرین خانی این بخش دریافت شد.

وی افزود: به این دنبال این اتفاق، با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان قزوین، تیم های امداد و نجات به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: به دلیل تسریع در روند جستجو و نجات و به لحاظ کوهستانی و خطرناک بودن منطقه و همچنین احتمال حمله حیوانات وحشی و خطرات جانی برای کودک، یک تیم خودرویی کمک دار، ۲ تیم موتور سوار و همچنین تیم های پیاده، خود را به منطقه رسانده و عملیات جستجو را آغاز کردند.

این مسوول ادامه داد: پس از حضور نیروها در موقعیت و همراهی اهالی و همچنین چند ساعت عملیات جستجو و نجات، پسر بچه ۶ ساله که از ساعت ۸ صبح مفقود شده و طی این مدت از فرط خستگی در ارتفاعات جنوبی منطقه به خواب رفته بود، در ساعت ۱۶ یافته و به آغوش خانواده بازگردانده شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول