اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

راهپیمایی اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه در استان قزوین برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: راهپیمایی اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه صبح روز شنبه ۲۷ آبان در سراسر استان قزوین برگزار می شود.

راهپیمایی اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه در استان قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، روز گذشته با حضور مسوولان استانی برگزار شد.

وی افزود: با توجه به شدت جنایات و اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، بر آن شدیم تا با برگزاری راهپیمایی مردمی در اعتراض به این جنایات ضد بشری، حمایت خود از مظلومان غزه را اعلام داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: بر این اساس راهپیمایی اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه صبح روز شنبه ۲۷ آبان در سراسر استان برپا می شود.

این مسؤول در پایان عنوان کرد: در شهر قزوین نیز این راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح از میدان میرعماد تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول