اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طوفان‌الاقصی دوباره مسأله فلسطین را به صدر مسائل جهان بازگرداند

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ظرفیت اتحاد ملت‌ها و هسته‌های مقاومت در فلسطین و لبنان را فراهم ساخت گفت: عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم صهیونسیتی را درهم شکست و دوباره مسأله فلسطین را به صدر مسائل جهان بازگرداند.

طوفان‌الاقصی دوباره مسأله فلسطین را به صدر مسائل جهان بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در تجمع بزرگ مردم غرب اصفهان، گفت: این تجمع یادآور تشییع شهدای عملیات محرم است که مردم اصفهان در یک روز صدها شهید را تشییع کردند و فردای آن روز با اعزام نیرو و ده‌ها تریلی کمک‌های مردمی به جبهه‌های نبرد، حماسه‌ای بزرگتر خلق کردند.

وی ادامه داد: اگر امروز در غزه برغم جنایت‌های رژیم صهیونیستی، شاهد ایستادگی و مقاومت مردم این منطقه هستیم، به واسطه الگو گرفتن آنها از عاشورا، انقلاب اسلامی و شهدایی مثل شهدای عملیات محرم است و امروز نیز الگوی ما شهدای کربلا است که مردم اصفهان را چنین در عرصه دفاع از اسلام و‌ انقلاب نگه داشته است.

فدا اظهار کرد: فلسطینی‌ها قبل از انقلاب ۳۰-۴۰ سال می‌جنگیدند ولی درنهایت برخی با خیانت به مردم خود، راه سازش را پیشه کردند. اما پس از پیدایش انقلاب اسلامی و‌ اتصال به اسلام ناب محمدی دریافتند که خون بر شمشیر پیروز است زیرا شهدای کربلا آموختند که اگر چه عده‌ای اندک ایستادند ولی در طول تاریخ پیروز شدند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی، خاطر نشان کرد: امروز در غزه هشت هزار فرزند بیرون از بیمارستان تولد یافته‌اند زیرا رژیم صهیونسیتی اجازه نداده است مادران آنها به بیمارستان برسند.

وی با اشاره به جنایات تفکر صهیونیستی در طول تاریخ، گفت: برخی از یهودی‌ها برای درک پیامبر آخرالزمان به مدینه آمدند ولی مادی‌گرایی و دوری از اندیشه تورات و پیامبرانشان موجب شد در مقابل اسلام بایستند و سه جنگ را بر مسلمانان تحمیل کردند و در طول تاریخ نیز همواره در صدد تصرف بیت المقدس بودند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به نقش جنگ‌های صلیبی برعلیه مسلمانان و شکست مسلمانان از طریق ترویج بی‌بندوباری، افزود: ایجاد اختلاف در کشورهای اسلامی از جمله تحریک عثمانی بر علیه ایران از دیگر اقدامات این تفکر الحادی در طول تاریخ بوده است.

وی به زمینه سازی برای استقرار یهودیان در قلب اسلام در جنگ‌های اول و‌ دوم جهانی اشاره کرد و افزود: بعد از فروپاشی عثمانی و تکه تکه کردن کشورهای اسلامی، قیمومیت فلسطین به انگلستان داده شد و استعمار پیر نیز در سال ۱۹۴۸ این کشور اسلامی را به صهیونیست‌ها واگذار کرد و صهیونیست‌ها نیز با قتل و‌ کشتار این کشور را اشغال کردند.

وی به نقش انقلاب اسلامی در زنده کردن مسأله فلسطین اشاره و اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب با راه‌انداختن جنگ‌ هشت ساله و ده‌ها توطئه از جنگ راه‌اندازی داعش و جنگ‌های نیابتی تلاش کردند در مقابل انقلاب اسلامی سد ایجاد کنند ولی انقلاب اسلامی ظرفیت اتحاد ملت‌ها و هسته‌های مقاومت در فلسطین و لبنان را فراهم ساخت.

فدا اظهار داشت:  اولین هسته‌ها توسط سید حسن نصرالله در لبنان شکل گرفت و در سال ۱۹۸۲ در اولین اقدام موثر ۲۸۱ کماندوی آمریکایی و اسراییلی را به درک واصل کردند و روند تضعیف و کاهش قدرت رژیم صهیونسیتی آغاز شد.

 عملیات طوفان‌الاقصی ثابت کرد گروه‌های الهام گرفته از تعالیم اسلام قادرند دنیا را تکان دهند

وی به برنامه بین‌المللی برای تثبیت رژیم صهیونسیتی و‌ محو آرمان فلسطین در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: عملیات طوفان الاقصی ثابت کرد گروه‌های مقاوم و الهام گرفته از تعالیم خدا و اسلام قادرند که دنیا را تکان دهند و شرایطی را فراهم کنند که در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است زیرا  امروز همه دنیا مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سرمی‌دهند و همه اشغالگری و جنایات رژیم صهیونسیتی را می‌بیند.

وی با بیان اینکه رژیم‌ صهیونیستی ۷۰ سال مردم فلسطین را  تحت غارت و اشغالگری قرار داده است، افزود: طی یک سال گذشته سه عملیات علیه مردم فلسطین طراحی کردند و قریب ۵ هزار نفر را شهید کردند، از سوی دیگر یهودیان جهان را در مسجد‌الاقصی جمع کردند و با هتک حرمت این مسجد مقدس تلاش می‌کنند زمینه‌های تخریب آن را فراهم کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهر، ۱۱۷ نفر در غزه به شهادت رسیدند، گفت: رژیم صهیونسیتی تنها در شهریور ماه ۱۲ نفر از فرماندهان مقاومت را ترور کرد و با بستن تمام گذرگاه‌ها فشار را بر مردم غزه افزایش دادند و دست شهرک‌نشین‌های صهیونیست را برای غصب اموال مردم فلسطین باز گذاشتند.

وی با اشاره به تلاش برخی کشورهای غرب برای محو آرمان فلسطین، خاطر نشان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی دوباره مسأله فلسطین را به صدر مسایل جهان اسلام بازگرداند.

فدا افزود: امروز وضعیت داخلی رژیمی بسیار متزلزل است به گونه‌ای که ۳۷ هفته اعتصاب و دودستگی در این رژیم حاکم بود و طی ۴ سال گذشته ۴ نخست وزیر عوض کردند.

وی به ویژگی‌های عملیات طوفان‌الاقصی اشاره کرد و افزود: برغم ایجاد چندین حلقه موانع مختلف، دوربین‌های قوی و امکانات پایشی که رصد کوچکترین تحرکات را در غزه برای رژیم صهیونسیتی فراهم ساخته بود، رزمندگان فلسطینی در این عملیات تا عمق ۴۵ کیلومتری پیشروی کردند.

 عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه پنجمین ارتش قدرتمند مدعی اشرافیت اطلاعاتی را درهم شکست

فدا تصریح کرد: این عملیات ضربه سهمگین و غیرقابل ترمیمی بر رژیم صهیونیستی وارد کرد و‌ برای اولین بار ۵۰۰ هزار آواره در شهرک‌های اشغالی برای رژیم صهیونسیتی به همراه داشت.

وی ادامه داد: این عملیات هیمنه پنجمین ارتش قدرتمند که ادعای اشرافیت اطلاعاتی داشت و ۷۰ سال با ایجاد رعب و‌ وحشت در منطقه برای خود قدرت بازدارندگی ایجاد کرده‌اند را شکست به گونه‌ای که امروز کسی ترسی از رژیم صهیونسیتی ندارد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز به واسطه عملیات طوفان‌الاقصی، تزلزل در دولت نتانیاهو روز بروز بیشتر می‌شود، بیشتر کارخانه‌ها در این رژیم تعطیل است، جمعیت مهاجری که کشاورزی می‌کرد فرار کرده‌ است، درآمد ۲ میلیون گردشگری که به این رژیم می‌رفتند قطع شده است، اعتماد عمومی به رژیم صهیونسیتی سلب شده و مهاجرت معکوس آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اولین کار مردم ما تبیین مسأله فلسطین و حمایت از مردم فلسطین با برگزاری چنین مراسم با شکوه و شرکت در راهپیمایی‌ها است و در گام بعدی حمایت معنوی از طریق امور معنوی از جمله ادعیه، زیارت، قرائت قرآن و صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) و پیروزی جبهه حق است.

وی خاطر نشان کرد: قطعا تمام این اتفاقات زمینه فتح قله است و این فتح قله شکست رژیم صهیونسیتی، خروج آمریکا از منطقه، گسترش اسلام در گیتی و ان‌شاءالله زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول