اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محموله 9 میلیارد تومانی کیبوردهای قاچاق پیانو کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: محموله کیبوردهای دیجیتال پیانو به ارزش 90 میلیارد ریال که به صورت قاچاق تهیه شده و در حال انتقال به تهران بود در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم کشف و توقیف شد.

محموله 9 میلیارد تومانی کیبوردهای قاچاق پیانو کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید علینقیان پور،  فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید رئیسیان فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل کانتینر ۴۰ فوت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد پلمب نصب شده بر روی کانتینر خودرو جعلی است، افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی اقدام به فک پلمب کانتینر کرده و در بازرسی از آن ۳۰۲ دستگاه کیبورد دیجیتال پیانوی خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

علینقیان‌پور ارزش تقریبی محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این محموله در حال انتقال به استان تهران بود که با هوشیاری ماموران متوقف و در نهایت راننده آن دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با محموله‌های قاچاق و جلوگیری از ورود آنها به بازارهای داخلی بیان کرد: رویکرد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مبارزه با قاچاق کالا شناسایی و برخورد با دانه درشت‌های این حوزه و افرادی که به صورت سازمان یافته اقدام به تهیه و ورود کالای قاچاق می‌کنند، است و با اقدامات خوبی که در سال جاری صورت گرفته ضربه‌های مهلکی به شبکه‌ها و باندهای قاچاق کالا وارد شده است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول