اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تامین امنیت غذایی از وظایف مهم حاکمیت است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: تامین امنیت غذایی از وظایف مهم حاکمیت است این مهم به صورت ویژه با آرامش روحی و روانی جامعه ارتباط دارد.

تامین امنیت غذایی از وظایف مهم حاکمیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا اعظمی پیش از ظهر امروز در رزمایش پدافند غیرعامل اداره کل غله و بازرگانی استان با موضوع تست سیستم هوشمند اعلام حریق مراکز ذخیره‌سازی از این مراکز، اظهار کرد: بازدید از مرکز ذخیره‌سازی اداره کل غله و بازرگانی در راستای وظیفه نظارتی دستگاه قضائی و پیگیری حقوق عامه، انجام شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اداره کل غله مسوولیت فروش و تحویل کالاهای اساسی ازجمله برنج و شکر به قیمت درب انبار به مباشرین معرفی شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان را دارد، کالاهای موجود در انبار به عنوان امانت‌های مردم و بیت‌المال، باید به بهترین شکل ممکن نگهداری شود و مطابق قوانین و مقررات در سریعترین زمان توزیع شوند تا مردم از حیث تامین امنیت غذایی دچار مشکل نشوند. 

وی با اشاره به اینکه تامین امنیت غذایی از وظایف مهم حاکمیت است، افزود: تامین کالاهای اساسی از جهات مختلف مورد اهمیت است و با آرامش روحی و روانی جامعه ارتباط دارد.

کمبود کالاهای اساسی در استان نداریم

اعظمی گفت: در بازدید از انبارهای اداره غله و خدمات بازرگانی استان مشخص شد که ذخیره‌سازی گندم به میزان نیاز استان انجام شده و کمبودی از نظر سایر کالاهای اساسی مانند برنج و شکر در استان وجود ندارد و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به میزان کافی و به نحوی که پاسخگوی نیازهای مصرفی مردم باشد، در انبارها ذخیره شده است.

وی ضمن تاکید بر توجه و اهتمام ویژه مدیران و مسئولان در شیوه نگهداری، حمل و توزیع کالاهای اساسی مطابق با استانداردهای بهداشتی در راستای تامین امنیت غذایی مردم، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه سهل‌انگاری و ترک‌فعل در فرآیند نگهداری و توزیع عادلانه کالاها، برخورد قضائی لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول