اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نقش سیمان یاسوج در افزایش صادرات محصولات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت سیمان یاسوج در حوزه‌های مختلف، زمینه ساز رشد تولید و افزایش توان صادراتی استان خواهد شد.

نقش سیمان یاسوج در افزایش صادرات محصولات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، چهاردهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری، به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و حضور سرپرست اداره کل صمت استان، دستگاه های اجرایی و بانک های عامل، در محل واحد تولیدی شرکت سیمان یاسوج برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با تشکر از تمامی اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، افزود: یکی از عوامل پیشرفت‌های اقتصادی و رفع موانع تولید استان، هم‌افزایی و مشارکت و اجماع نظر دستگاه‌های اجرایی استان در کارگروه تسهیل برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی است.

سید احسان عسکری ضمن تشکر از مجموعه سیمان یاسوج عنوان کرد: شرکت سیمان یاسوج حق بزرگی بر گردن اقتصاد استان دارد و نقش مهمی در اشتغال و معیشت استان و منطقه ایفا کرده است.

سرپرست اداره کل صمت استان نیز در این نشست ضمن برشمردن جایگاه و ظرفیت‌های قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، خواستار هم‌افزایی بیش از پیش اعضا کارگروه برای رفع موانع تولید در همه بخش‌های اقتصادی شد.

همچنین موسویان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به تاثیرات مثبت شرکت سیمان یاسوج در جهت شکوفایی استان، گفت: حل مشکلات شرکت سیمان در حوزه‌های مختلف، زمینه ساز رشد تولید و توسعه این واحد و همچنین افزایش توان صادراتی آن خواهد شد.

 سرپرست صمت استان افزود : تمام‌ تلاش ما محقق شدن شعار سال "رشد تولید و مهار تورم" ، به دور از بخشی نگری و با نگاه همه جانبه به همه بخش‌های اقتصادی استان است تا بتوانیم‌ در استان شاهد رشد اشتغال و کاهش نرخ تورم باشیم.

پایان پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول