اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اجلاس مجمع بسیجیان دلیجان برگزار شد

اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان دلیجان با حضورمسوول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه روح‌الله استان مرکزی در دلیجان برگزار شد.

اجلاس مجمع بسیجیان دلیجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دلیجان، اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان دلیجان با حضور مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه روح الله، فرمانده سپاه ناحیه دلیجان، اقشار مختلف بسیج و مسئولین شهرستانی شب گذشته در سالن شهدای گمنام فرمانداری دلیجان برگزار شد.

مسوول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه روح الله هدف از برگزاری مجمع بسیج را شناسایی و بکارگیری افراد نخبه و متخصص و جوانان مومن و انقلابی جهت کمک به تحقق دولت اسلامی برشمرد.

 مطلبی گفت: مرکز راهبری بسیج  با رصد وقایع و بررسی نیاز‌های شهرستان وطرح آن در این مجمع برای برطرف شدن معضلات جامعه در حوزه‌های گوناگون تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می کند.

وی افزود: هدف از این مجمع ایجاد زمینه های رضایت مندی از دستگاه های حاکمیتی و بسیج می‌باشد و همچنین کمک به دولت در بخش های مختلف شهرستانی، استانی و کشوری که به پیشرفت کشور کمک شایانی خواهد شد.

 مطلبی گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند و به همین دلیل دشمنان خارجی و برخی از عوامل داخلی توان دیدن بسیج و بسیجی و دستاوردهای بسیج را ندارند.

جواد کاظم زاده مسئول مجمع بسیجیان شهرستان دلیجان گفت: این مجمع دارای ۶ کارگروه فعال شامل کارگروه‌های آموزش، اقتصاد و زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، زن و خانواده با اولویت تحکیم خانواده و جوانی جمعیت، بهداشت و سلامت، تربیت و آموزش، رسانه و فضای مجازی در سطح شهرستان است که در این نشست بخشی از دستاوردهای این کارگروه‌ها توسط مسوولان هر بخش ارائه شد.

تجلیل از فعالان کارگروه فرهنگی و اجتماعی، برنامه پایانی این مجمع بود.

 

 

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول