اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

کارگردان نماهنگ مهر شکست: رژیم صهیونیستی در رسانه‌ها جای شهید و جلاد را تغییر می‌دهد

کارگردان نماهنگ مهر شکست گفت: دشمن صهیونیستی توسط تبلیغات رسانه‌ای خود جریان غزه را کاملاً وارونه نشان داده و جای شهید و جلاد در رسانه‌ها عوض می‌کند.

کارگردان نماهنگ مهر شکست: رژیم صهیونیستی در رسانه‌ها جای شهید و جلاد را تغییر می‌دهد

فرهاد ارزنلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به انتشار نماهنگ "مهر شکست" اظهار داشت: نماهنگ مهر شکست متشکل از یک گروه ۵ نفره اعم از شاعر: افشین علاء، آهنگ و تنظیم: مهدی بابازاده، تصویربردار: محمد عظیمی، تدوین: هادی عباس زاده تهیه شده و خوانندگی و کارگردانی این اثر نیز که بر عهده بنده بود تولید شد.

وی افزود: شروع این کار کاملا به صورت خودجوش بود، یعنی کسی یا نهادی سفارش و توصیه‌ای برای ساخت همچین نماهنگی نداده بودند، ولی بعد از شروع کار در حوزه شعر و موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی حمایتشان را اعلام کردند.

ارزنلو با بیان اینکه اینطور کارها اصولاً هزینه‌های بسیار زیادی دارند تصریح کرد: در این پروژه واقعاً همه اعضای گروه جهادی پای کار آمدند و حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه‌های جاری برای تولید این اثر بود.

وی با اشاره به انگیزه تولید این اثر هنری گفت: در همان روزهای اولیه که اتفاق اخیر غزه و عملیات طوفان الاقصی پیش آمد، هم خیلی ناراحت شدیم و هم احساس تکلیف کردیم، برای اینکه کاملا برایمان روشن بود که دشمن توسط تبلیغات رسانه‌ای خود جریان غزه را کاملاً وارونه نشان داده و جای شهید و جلاد در رسانه‌ها عوض می‌کند.

وی ادامه داد: درحالی که رسانه‌های عبری و غربی درحال مظلوم نمایی بودند، این اتفاق ما را برای تولید این اثر بسیار مصمم کرد و تلاش کردیم به سهم خود حقایق و واقعیت‌ها را در این اثر بگوییم و نشان دهیم.

کارگردان نماهنگ مهر شکست با بیان اینکه امروز در قضیه غزه مرز حق و باطل به عیان روشن است عنوان داشت: امروز و بعد از جنایات بسیار رژیم صهیونیستی در غزه هنرمندی که این رژیم منحوس را شر مطلق نداند و نشناساند هنرمند صهیونیست است، با وجود فاش بودن نور خورشید چطور می‌شود که ظالم را از مظلوم تشخیص نداد؟ خصوصاً طیف هنرمند که صاحب اندیشه است، صاحب احساسات لطیفی است، اینها مولفه‌هایی است که هنرمند را وادار به شناخت درست می کند.

ارزنلو با اشاره به سیاست‌های دوگانه نهادهای غربی در مواجهه با جنگ غزه اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی سکویی بود که صدای حقانیت فلسطینیان را به گوش عالمیان رساند، آنقدر این اتفاق، حادثه‌ای روشنگرانه و آشکار و رسا بود که حتی شاهد حضور مردم اروپا و آمریکا در خیابان‌ها برای حمایت از مردم مظلوم غزه هستیم.

وی اضافه کرد: مظلوم‌نمایی‌ها و وارونه نشان دادن حقایق چشم جهانیان را بیش از پیش بر این جنایات باز تر کرد چون جنایت‌ها آنقدر وحشتناک است که نمی‌شود کتمان کرد.

کارگردان نماهنگ مهر شکست در پایان با بیان اینکه امروز هنرمند انقلابی باید در جای درست تاریخ بایستد گفت: امروز هنرمند انقلابی باید نشان بدهد که در کجای جریان‌های محیط اطرافش قرار دارد و به عبارتی در کجای تاریخ می‌خواهد بایستد، این که می‌گویند هنر برای هنر یک دور باطل است، هنر وقتی منتج به رساندن پیامی درست باشد مقدس می‌شود.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول