اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پروژه‌های مختلف قرارگاه امام حسن(ع) در خراسان‌شمالی بررسی شد

استاندار خراسان شمالی، معاون عمرانی استاندار و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرائی استان که با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و فرماندهی سپاه حضرت جواد الائمه(ع) استان، تفاهم یا قرارداد دارند با حضور در دفتر این قرارگاه آخرین وضعیت تفاهمات، قراردادها و پروژه‌های در حال ساخت توسط این قرارگاه را بررسی کردند.

پروژه‌های مختلف قرارگاه امام حسن(ع) در خراسان‌شمالی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، استاندار خراسان شمالی، معاون عمرانی استاندار و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرائی استان که با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و فرماندهی سپاه حضرت جواد الائمه(ع) استان، تفاهم یا قرارداد دارند با حضور در دفتر این قرارگاه آخرین وضعیت تفاهمات، قراردادها و پروژه‌های در حال ساخت توسط این قرارگاه را بررسی کردند. 

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در این جلسه از سردار آبرومند خواست تا با نگاه ویژه به خراسان‌شمالی، در رفع محرومیت‌های استان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و برای تسریع در اجرای تفاهم‌ها و قراردادها و پروژه‌ها دستور ویژه صادر نمایند. 

معاون عمرانی استاندار نیز در این جلسه به کلیات تفاهم‌های استان با قرارگاه اشاره کرد و سپس مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که قرارداد یا تفاهم یا پروژه در حال اجرا با موضوع محرومیت‌زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) داشتند، گزارشی از روند اجرایی امور را ارائه کردند و در هر مورد تصمیم‌گیری لازم انجام شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان در اجرای قرارداد اول با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومانی با موضوع آبرسانی به چهار مجتمع شیرین دره، کهنه جلگه، پرسه سو و زیدر سرانی از پیشرفت بیش از ۴۵ درصدی خبر داد که مقرر شد در تکمیل این پروژه‌ها تسریع شود و همچنین مقرر شد قرارداد دوم با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان با موضوع آبرسانی به ۲۰۰ روستا اجرایی گردد. 

در حوزه راهداری نیز پیش از این، با قرارگاه برای ساخت ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی، ۳۰۰ کیلومتر مرمت و بهسازی و  ۱۱۰ کیلومتر راه پدافندی تفاهم شده بود که مقرر شد در مرحله اول، قرارداد اجرای ۱۰ پروژه راه روستایی شامل ۸ مورد احداث و ۲ مورد راه پدافندی منعقد و اجرایی شود. 

در حوزه جهاد کشاورزی نیز مقرر شد قرارداد ۴ هزار میلیارد تومانی تا ۵ آذرماه برای شروع ابلاغ شود.

در حوزه مسکن نیز ساخت ۱۵۰۰ واحد در استان شروع شده و مقرر شد موضوع ادامه ساخت و سازهای حوزه مسکن، پیگیری، بازبینی و کنترل شود و تا ۵ آذر ماه نسبت به اجرا اقدام شود.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول