اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اماکن و خانه های کاشمر پلاک پستی ندارند

رییس پست کاشمر گفت: نصب پلاک شهرداری و کد پستی بر روی اماکن و خانه های کاشمر، امری ضروری است که باید هر چه سریعتر نسبت به آن اقدام شود.

اماکن و خانه های کاشمر پلاک پستی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حسین قاسم نژاد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به اینکه پلاک پستی یک طرح ملی است، افزود: متاسفانه کاشمر در این حوزه نسبت به سایر شهرستان ها عقب است و کاری در این خصوص انجام نشده است.

رییس اداره پست کاشمر با بیان اینکه امروزه انجام مراسلات پستی نسبت به گذشته تغییر کرده و بسیاری از امور ضروری مردم از قبیل تحویل گواهینامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت و سایر اسناد مهم از طریق پست انجام می‌شود، ابراز کرد: یکی از مواردی که که امروز برای دریافت خدمات دولت مورد استفاده می‌شود، موضوع احراز هویت الکترونیکی مکان است.

وی با تاکید بر اهمیت به هنگام کردن اطلاعات و حذف مراجعه مردم به اداره پست برای دریافت کدپستی، بیان کرد: در حال حاضر روزانه تعداد زیادی برای دریافت کدپستی به اداره پست مراجعه می‌کنند، که تعدادی از این افراد به دلیل اطلاعات ناقص موفق به دریافت آن نمی‌شوند و ناراضی از اداره خارج می‌شوند.

قاسم نژاد با اذعان به اینکه آمادگی داریم اجرای این طرح را در کنار شهرداری به سرانجام برسانیم، تصریح کرد: بر اساس این طرح ملی، شهرداری متولی اجرا و اداره پست تولیدکننده اطلاعات است و درآمد آن به صورت ۷۰ به ۳۰ بین شهرداری و‌پست‌توزیع می شود.

وی با اشاره به سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان(جی نف)، ابراز داشت: شرکت پست وظیفه دارد برای هر مکان یک نشانی استاندارد مشخص کند، لذا این طرح بمنظور یکسان سازی نشانی تمام شهروندان اجرا می‌شود.

اعضای شورای اسلامی نیز در خصوص همکاری و اجرای این طرح در قالب دستورالعمل ها و بخشنامه های قانونی قول مساعد دادند.

در ادامه رییس کمیسیون فرهنگی با اشاره به طرح لایحه شهرداری مبنی بر اختصاص مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال برای برگزاری اولین یادواره شهید حسن براتی از شهدای امنیت گفت: هیچکس با برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مخالف نیست،اما اینکه شهرداری بدون هماهنگی با مجموعه شورا و کمیسیون فرهنگی چنین درخواست‌های را مطرح می کند، درست نیست.

حجت الاسلام میثم خزاعی با انتقاد از نحوه عملکرد شهرداری و عدم هماهنگی برنامه های فرهنگی با شورا و کمیسیون فرهنگی شورا،ابراز داشت: علیرغم تذکرات مکرر این مهم رعایت نمی‌شود و بعضاً اعضای شورا برای برخی برنامه ها در مقابل کار انجام شده قرار می‌گیرند.

در پایان این جلسه با کمک ۲۰۰ میلیون ریالی برای خرید بسته های معیشتی خانواده های زندانیان و نیز پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال  برای برگزاری مراسم اولین یادواره شهدای امنیت موافقت کردند.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول