اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پدر شهید فرخ بهزادی‌برزیان آسمانی شد

پدر شهید فرخ بهزادی‌برزیان منصوریه از شهدای دانش‌آموز دوران هشت سال دفاع مقدس بهبهان جان به جان آفرین تسلیم کرد و به فرزند شهیدش پیوست.

پدر شهید فرخ  بهزادی‌برزیان آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، پدر شهید فرخ بهزادی‌برزیان منصوریه از شهدای دانش‌آموز دوران هشت سال دفاع مقدس بهبهان جان به جان آفرین تسلیم کرد و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد مصطفی بهزادی‌برزیان منصوریه پدر شهید فرخ بهزادی‌برزیان منصوریه از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بهبهان که در سال 1364 داغ فرزندش را دیده بود پس از 38 سال در بهشت جاویدان به او ملحق شد.

آیین تشییع پیکر پاک زنده‌یاد مصطفی بهزادی‌برزیان منصوریه پدر شهید فرخ بهزادی‌برزیان منصوریه عصر امروز سه‌شنبه 23 آبان سال 1402 با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بهبهان برگزار شد.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان ارتحال زنده‌یاد مصطفی بهزادی‌برزیان منصوریه پدر دانش‌آموز شهید فرخ بهزادی‌برزیان منصوریه را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان آن سفر کرده تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

 

دانش‌آموز شهید فرخ بهزادی‌برزیان منصوریه در تاریخ نهم اسفند سال 1345 در شهرستان بهبهان دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس به‌همراه دیگر رزمندگان خوزستانی و بهبهانی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد.

پس از حضور در جبهه این نوجوان دلیر در 27 بهمن‌ماه سال 1364 در عملیات والفجر هشت شهد شیرین شهادت را نوشید و نام خود را در دفتر 24 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

شهید فرخ بهزادی‌برزیان منصوریه در سن 19 سالگی در منطقه عملیاتی فاو به فیض شهادت نائل آمد ولی پیکر پاکش در خاک جبهه ماند و جاویدالاثر شد تا اینکه نیروهای کمیته جستحوی مفقودین ستاد کل نیروهای در بهار سال 1392 او را شناسایی کردند.

 پیکر پاک و مطهر شهید فرخ بهزادی‌برزیان منصوریه صبح روز شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه‌زهرا(س) به‌همراه 11 شهید دیگر عملیات والفجر هشت تیپ امام حسن مجتبی(ع) از صحن مطهر امام‌زاده حیدر(ع) تشییع شد و در گلزار شهدای شهر بهبهان در جوار دیگر شهیدان آرام گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول