اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سفیران در مساجد و محلات از تولیدات کشور روایت‌گری می‌کنند

جانشین سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: سفیران تولید و نمایندگان حوزه‌های کارگری و کارخانجات ضمن حضور در مساجد و محلات، روایتگری‌هایی از تولید خواهند داشت.

سفیران در مساجد و محلات از تولیدات کشور روایت‌گری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپان استان قم، حمیدرضا تقی‌زاده جانشین سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در حاشیه دوره توانمندسازی فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات استان قم کرد: طی جلسه‌ای با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات قم، مسائل و مشکلات کارگران، احصاء نظام مسائل کارگران و مباحث توانمندسازی مدیران در حوزه کارگری و کارخانجات مورد بررسی قرار گرفت که ان‌شاء‌الله با پیگیری‌های لازم این مشکلات رفع و رجوع خواهد شد.

تقی‌زاده از فعال شدن گروه‌های جهادی در حوزه‌های‌ کارخانجات خبر داد و بیان کرد: در حوزه‌های کارخانجات، گروه کارآمدان بمنظور عارضه یابی، رفع موانع تولید و همچنین گروه دستار در خصوص فرهنگ کار و تولید تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در ادامه این مسیر، سفیران تولید و نمایندگان حوزه‌های کارگری و کارخانجات ضمن حضور در مساجد و محلات، روایتگری‌هایی از تولید خواهند داشت.

جانشین سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور اذعان داشت: اردوی راهیان پیشرفت بنابر پیشرفتی که در حوزه‌های صنعتی و هوافضا داشتیم، ویژه کارگران و کارفرمایان در حال برگزاریست تا بیشتر با پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا بشوند و همچنین یکی دیگر از برنامه‌های ما در ماه‌های آینده اعزام کارگران و کارفرمایان به اردوی راهیان نور خواهد بود.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول