اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اخبار پلیس مازندران| از دستگیری سارق موتورسیکلت‌ها تا ادامه آزادسازی اراضی کشاورزی

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق موتور سیکلت با کشف 23 سرقت در شهرستان گلوگاه خبر داد .

اخبار پلیس مازندران| از دستگیری سارق موتورسیکلت‌ها تا ادامه آزادسازی اراضی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان گلوگاه، دستگیری متهم به سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی تخصصی و تحقیقات میدانی و انجام کار اطلاعاتی هدفمند و تلاش شبانه روزی، کارآگاهان پلیس آگاهی، ظرف ۴۸ ساعت موفق شدند متهم به سرقت موتورسیکلت را در استان همجوار شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه بیشتر سرقت‌های رخ داده در حیاط اداراتی بوده که موتورسیکلت شهروندان بدون هیچ تجهیزات امنیتی رها شده بود، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌ها تخصصی به عمل آمده به ۲۳ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان گلوگاه اعتراف کرد.

مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، از شهروندان خواست: هنگام انجام امور روزانه خود، موتورسیکلت را در پارکینگ‌های عمومی که نگهبان دارد و یا مقابل دید خود، پارک کنند.

*گاز گرفتگی ۳عضو یک خانواده در قائمشهر 

سرهنگ خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از جان باختن ۳ عضو یک خانواده که اهل جنوب و مسافر بودند بر اثر گاز گرفتگی در این شهرستان خبر داد. 

وی در این‌باره اظهار کرد: حدود ساعت 9 و 45 دقیق صبح روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰، مبنی بر گاز گرفتگی 3 نفر از اعضای یک خانواده در یک ویلا مسکونی در شهرستان قائمشهر، بلافاصله ماموران پاسگاه بالاتجن به همراه عوامل اورژانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد پدر، مادر و دختر خردسال عضو این خانواده که اهل جنوب و مسافر بودند در این حادثه بر اثر استنشاق گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست داده اند.

خادمی خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی اجساد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شدند.

*آزادسازی ۱۷ میلیاردی اراضی کشاورزی در ساری 

محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از تغییر کاربری ۷۴۰ متر مربع از زمین‌های زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری به ارزش بیش از ۱۷میلیارد ریال خبر داد. 

وی افزود:  در پی تغییر کاربری غیر قانونی و تصرف ۷۴۰ متر از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری، موضوع در دستور کار رابطان این پلیس و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی آن شهرستان، تمام دیوارکشی‌ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب شد و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مالک زمین‌های مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین‌ها اقدام به دیوار کشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول