اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

برگزاری 15 ملاقات برخط و آزادی 2 زندانی دیگر در تهران+فیلم

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: 2 زندانی در هفته جاری به‌دلیل عجز از پرداخت بدهی به طلبکاران با بهره‌مندی از کمک خیرین زمینه آزادی آنها فراهم و در روز جاری با 15 نفر از زندانیان ندامتگاه اوین به‌صورت برخط ملاقات شد.

برگزاری 15 ملاقات برخط و آزادی 2 زندانی  دیگر در تهران+فیلم

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، حاجی رضا شاکرمی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در ملاقات مردمی مسؤولان قضائی دادگستری که در روز جاری برگزار شد، گفت: در اجرای دستور رئیس کل دادگستری استان در روز جاری با 15 نفر از زندانیان ندامتگاه اوین به صورت برخط دیدار و گفتگو شد.

شاکرمی گفت: برگزاری ملاقات با مددجویان زندان های تهران اثرات مثبتی در پی دارد که 2 زندانی دیگر در هفته جاری که یکی از این افراد سابقه 15 سال حبس و دیگری با 5 سال حبس به‌دلیل عجز از پرداخت بدهی به طلبکاران در زندان اوین به سر می بردند،  با بهره مندی از کمک خیرین و با همکاری ستاد دیه استان تهران زمینه آزادی آنها فراهم شد و این مهم  از جمله نتایج اثربخش این ملاقات‌ها است.

به گزارش فارس، در هفته گذشته نیز طی تماس تلفنی شاکرمی با احدی از خیرین در استان البرز همزمان با ملاقات با فرد زندانی که 16 سال در زندان محبوس بود زمینه آزادی وی فراهم شد.

این مقام قضائی گفت: ازروسا ودادستان های استان خواسته شده است ضمن برگزاری مستمر جلسات ملاقات مردمی در هر هفته با زندانیان مرتبط با حوزه قضایی نیز به صورت برخط و بهره مندی از سامانه‌های ویدئوکنفرانسی دیدار و گفتگو کند.

 

 

به همت خیرین استان تهران در هفته گذشته و طی هفته جاری، زمینه آزادی چهار نفر از مددجویان جرایم غیر عمد و مالی فراهم شد که این افراد به جامعه و کانون گرم خانواده خود برمی گردند و مسئولان قضایی ضمن گفتگو با محکومین زندان‌های تهران مسائل و مشکلات مطرح شده را استماع و برای پیگیری و رفع مسائل دستورات لازم را صادر کردند.

یونس طرهانی معاون رئیس کل دادگستری استان تهران د رامور زندان‌ها نیز در برنامه ملاقات مردمی امروز (سه شنبه 23آبان) نیز با تعدادی از مددجویان زندا اوین به صورت برخط دیدار و گفتگو کرد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول