اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دغدغه‌های رفاهی دانشجویان دانشگاه سمنان رفع شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم رفع دغدغه‌های رفاهی دانشجویان دانشگاه سمنان اظهار کرد: زمینه مشارکت دانشجویان در حل مسائل دانشگاه فراهم شود.

دغدغه‌های رفاهی دانشجویان دانشگاه سمنان رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عصر امروز در ادامه حضور در مراکز علمی و آموزشی استان، به دانشگاه سمنان رفت و ضمن دیدار با جمعی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه، در فضایی صمیمی با آنها گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در این برنامه با تقدیر از طرح صریح مشکلات و موضوعات توسط دانشجویان، به جایگاه دانشگاه سمنان بین دانشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: مسأله کمبود بودجه یک امر عمومی است که به دانشگاه‌ها محدود نمی‌شود و همه دستگاه‌ها و نهادها را دربر می‌گیرد.

مطیعی، مدیریت اعتبارات و بودجه‌های موجود را در شرایط اقتصادی امروز ضروری دانست و افزود: مسؤولان دانشگاه سمنان شأن و منزلت دانشگاهیان را به‌خوبی درک می‌کنند و در راستای حل مسائل دانشجویان گام برمی‌دارند.

امام جمعه سمنان با تأکید بر لزوم رفع دغدغه‌های رفاهی دانشجویان دانشگاه سمنان اظهار کرد: زمینه مشارکت دانشجویان در حل مسائل دانشگاه فراهم شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، مطالبه‌گری دانشجویان در حوزه‌های مختلف را قابل‌تقدیر عنوان کرد و گفت: ائمه جمعه نیز وظیفه دارند از ظرفیت‌های در اختیار خود برای پیگیری مطالبات عمومی و دانشجویی استفاده کنند و البته بسیاری از موارد بدون نیاز به التهاب آفرینی، قابل رفع هستند.

مطیعی با بیان اینکه همه ما باید خود را مسؤول امور کشور بدانیم، افزود: امر فرهنگ نیازمند سرمایه‌گذاری و نیز اختصاص وقت وسیع است؛ چراکه تحولات فرهنگی به‌آرامی و در مرور زمان صورت می‌گیرند.

وی با دعوت از دانشجویان و جوانان برای حضور فعال در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: دفتر ما آماده دریافت نظرات، دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و نگرانی‌های دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان است و علاقه داریم بیشترین فرصت را در اختیار جوانان و دانشجویان قرار دهیم.

در جریان این برنامه، تعدادی از دانشجویان نظرات و دغدغه‌های خود پیرامون مسائل مختلف کشور را با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان در میان گذاشتند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول