اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مانور مدیریت بحران در دلیجان اجرا شد

مانور مدیریت بحران با مشارکت دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در دلیجان اجرا شد.

مانور مدیریت بحران در دلیجان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دلیجان،مانور مدیریت بحران وامدادرسانی به مصدومین با همکاری دستگاههای امدادی ظهرامروز در سه نقطه در شهرهای دلیجان ونراق  برگزار ش

فرماندار دلیجان درحاشیه برگزاری این مانور با مثبت ارزیابی عملکرد دستگاههای حاضر درمانور گفت: این مانور با هدف ایجاد آمادگی بیشتر برای مقابله با حوادث، اتفاقات و مسائل اضطراری و کنترل آنها، مشخص کردن نقاط ضعف برنامه‌ریزی‌ها، ایجاد هماهنگی بیشتر و درک بهتر از نقش‌ها و مسئولیت‌ها، همچنین برآورد کمی و کیفی منابع موجود برگزارشد و هماهنگی فعالیت‌ها و استفاده حداکثر از منابع در کوتاه‌ترین زمان ممکن در راستای پیش بینی حداقل خسارات، صدمات و تلفات از اهداف آن بود.

قاسمی افزود: در این مانور اقداماتی همچون حضور به موقع ارگان‌های خدمت رسان مانند سازمان آتش نشانی، فوریت های پزشکی ۱۱۵، سازمان‌های آب و برق و گاز، هلال احمر، پلیس نیروی انتظامی و انتقال به موقع مصدومین، بازسازی و مورد ارزیابی قرار گرفت.

نیروهای امدادی با حضور در دانشگاه پیام نور، پایگاه امدادی همای سعادت و شهرک امام علی نراق در مانوری توانمندی ها و آمادگی های خود را جهت امدادرسانی به موقع در حوادث را به نمایش گذاشتند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول