اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

بررسی سیاست دوگانه انگلیس در برابر فلسطین

مستند «وعده‌ها و خیانت‌ها، بریتانیا و اشغال سرزمین قدس» با موضوع شکل گیری رژیم غاصب صهیونیستی و نقش سیاست‌های دوگانه انگلستان در برابر اعراب و یهودیان، سه شنبه ساعت 18 به روی آنتن افق سیما می‌رود.

بررسی سیاست دوگانه انگلیس در برابر فلسطین

به گزارش خبرگزاری فارس، اقدامات رژیم صهیونیستی در برابر مردم فلسطین، همواره مورد انتقاد و سرزنش افکار عمومی قرار گرفته است. مجامع حقوقی نیز این مسئله را هشدار داده و این رژیم را ناقض مسلم حقوق بین‌المللی معرفی کرده‌اند. با این حال هیچ‌ گاه واکنش متناسبی با تجاوزات و جنایات این رژیم از سوی مجامع بین‌المللی و حتی عربی صورت نگرفته است.

درک این مسئله مستلزم آگاهی از چگونگی شکل گیری رژیم صهیونیستی و اشکال فلسطین است. مستند «وعده‌ها و خیانت‌ها، بریتانیا و اشغال سرزمین قدس» سیر تاریخی اشغال فلسطین را به نمایش در می‌آورد. تماشای این مستند می‌تواند تصویر روشنی از ماهیت رژیم صهیونیستی و حامیان آن به مخاطب ارائه کند. 

علاقه مندان می‌توانند مستند «وعده‌ها و خیانت‌ها، بریتانیا و اشغال سرزمین قدس» را سه شنبه ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۸ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۲ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۵ ظهر از شبکه افق سیما به تماشا بنشینند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول