اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری دومین جشنواره فروش فوق‌العاده کتاب در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: دومین جشنواره فروش فوق‌العاده کتاب با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره فروش فوق‌العاده کتاب در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مسعود ویژه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین جشنواره فروش فوق‌العاده کتاب به مناسبت هفته کتاب در همدان خبر داد و اظهار کرد: کتابخوانی جزو مهم‌ترین شاخص‌های فرهنگ عمومی در جامعه به شمار می‌آید و حائز اهمیت است.

وی افزود: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری اگر بتوانیم فرهنگ کتابخوانی در کشور را تقویت کنیم و در کنار آن تولید کتاب را خوب گسترش دهیم؛ بخش عمده‌ای از وظایف فرهنگی دولت را به این نحو انجام داده‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: به این منظور در راستای اهمیت کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه،‌ برنامه‌های متنوعی در استان در نظر گرفته شده که یکی از آنها برگزاری دومین جشنواره فروش فوق‌العاده کتاب است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی و تعامل صورت گرفته با اتحادیه صنف خرازی و لوازم‌التحریر و با همکاری کتاب‌فروشان و اتاق اصناف از ۲۳ الی ۳۰ آبان، عرضه کتاب در کتابفروشی‌های شهر همدان با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی ویژه جشنواره برای همشهریان اجرا می‌شود. 

ویژه گفت: سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از ۲۳ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول