اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

لزوم اهتمام مدیران اجرایی نسبت به رفع موانع تولید

استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران اهتمام جدی داشته باشند.

لزوم اهتمام مدیران اجرایی نسبت به رفع موانع تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در حاشیه بازدید از ۲ طرح سرمایه گذاری خارجی در منطقه "شهرسوخته" ششتمد اظهار کرد: یکی از ظرفیت های این شهرستان در حوزه معادن است که بدین منظور مقدمات اجرایی ساخت کارخانه سیلیکو منگنز و یک واحد ریخته گری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید و اشتغال از اولویت های دولت سیزدهم است، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار ششتمد نیز گفت: این ۲ طرح صنعتی در حوزه صنایع جانبی فولاد و فرآوری معدن با سرمایه‌گذاری هند و چین در این شهرستان در دست اجرا است.

حسین ایثارگر افزود: یکی از این واحدهای صنعتی، کارخانه سیلیکو منگنز مرتبط در صنایع فولاد و فلزات داخلی با سرمایه گذاری و همکاری سرمایه گذار چینی اجرا می شود که زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را به طور مستقیم فراهم می کند.

وی افزود: فرآیند واگذاری این طرح سالهای گذشته تکمیل و مرحله جانمایی آن نیز صورت گرفته بود اما اجرای آن به سبب محدودیت های ناشی از شیوع کرونا به تاخیر افتاده بود اما به زودی تغییراتی در حوزه سرمایه گذار آن انجام می شود.

فرماندار ششتمد گفت: طرح صنعتی دیگری نیز توسط سرمایه گذاران هندی در حوزه ریخته گری، با اشتغال زایی بیش از ۶۰ نفر اجرا می شود که مراحل صدور مجوزها و استعلام های مرتبط با آن صورت گرفته و تنها مشکلاتی در حوزه امور آب دارد که در مرحله پیگیری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول