اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تغییر کاربری ۱۴۴ هکتار از اراضی ملی برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴۴ هکتار از اراضی ملی در شهرهای سردشت و قره ضیاالدین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن تغییر و تعیین کاربری شدند.

تغییر کاربری ۱۴۴ هکتار از اراضی ملی برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ۱۴۴ هکتار از اراضی ملی در شهرهای سردشت و قره ضیاالدین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن تغییر و تعیین کاربری شدند.

وی افزود: حدود ۹ هکتار از این اراضی ملی در شهر سردشت و ۱۳۵ هکتار در شهر قره ضیاالدین قرار دارد. 

حمزه‌لو تصریح کرد: همچنین در این جلسه طرح اصلاح حدود و تغییر کاربری قطعات مسکن مهر در شهر قره ضیاالدین با نظر اعضا تصویب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین ۶ طرح تولیدی و خدماتی در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی بررسی و با نظر اعضا به تصویب رسید.

حمزه‌لو بیان کرد: این طرح‌ها نیز در شهرهای ارومیه، بوکان، سلماس، تکاب و مهاباد قرار دارند و زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم می‌کند. 

وی اضافه کرد: این طرح ها توسط اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، فرمانداری‌ و بخشداری‌ و شهرداری‌های شهرستان‌ها مطرح و در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول