اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برپایی جشنواره نقالی و روایتگری سیلک در کاشان

نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان با ۷۰ اثر از ۲۰ شهر از ایران شروع به کار کرد.

برپایی جشنواره نقالی و روایتگری سیلک در کاشان

مسعود نوری‌فر، دبیر نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان اظهار کرد: نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان با ۷۰ اثر از ۲۰ شهر از ایران شروع به کار کرد و این جشنواره در سه بخش رویش، مرشد ترابی و کهنه سواران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، برای این جشنواره ۷۰ اثر از ۲۰ شهر سراسر ایران به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: تعداد آثار پذیرفته شده به این جشنواره ۲۶ اثر از ۱۴ شهر کشور است.
 
دبیر نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان با اشاره به اینکه  برای برپایی این جشنواره از بخش خصوصی کمک گرفته شده افزود: در طول برگزاری جشنواره ۳۳ اجرا، همچنین دو اثر پژوهشی در این جشنواره حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک  از ۲۰ آبان ماه آغاز شده  و ۲۶ آبان ماه با معرفی آثار برگزیده به پایان می‌رسد.

همچنین اجراهای این جشنواره در مکان‌های تاریخی و فرهنگی، مدارس و کافه‌های سطح شهر کاشان و آران و بیدگل  برگزار می شود و مرشد حسین ظاهری، استاد داریوش نصیری و استاد مهدی صفاری نژاد داوران بخش مسابقه نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک هستند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول