اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

معرفی هزار و 300 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی قم

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان قم با اشاره به معرفی و عرضه بیش از هزار و 300 عنوان کتاب فاخر در نمایشگاه استانی کتاب دانش‌آموزی قم گفت: این نمایشگاه که به‌مناسبت هفته کتاب برپا شده، تا 30 آبان‌ماه پذیرای دانش‌آموزان و عموم مردم در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) واقع در خیابان شهیدان فاطمی(دور‌شهر) کوچه ۷ است.

معرفی هزار و 300 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی قم

سید رسول حسینی رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان قم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از برپایی نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در شهر مقدس قم خبرداد و عنوان کرد: این نمایشگاه استانی از تاریخ ۲۲ آبان‌ماه به همت معاونت فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم آغاز به کار کرده و تا ۳۰ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: کتاب‌های این نمایشگاه به صورت تخصصی برای کودک و نوجوان عرضه می‌شود و دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی با عنوانین مختلفی از کتاب‌ها و انتشارات متعدد آشنا خواهند شد. 

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان قم ابراز کرد: هدف از برگزاری سالانه این نمایشگاه، آشنایی مدیران مدارس و تشکل‌های دانش‌آموزی با کتب فاخر کودک و نوجوان است که مدیران و تشکل‌ها با تهیه کتاب از این نمایشگاه، نمایشگاهی ویژه دانش‌آموزان در مدارس خود برگزار و کتاب‌ها را به دست دانش‌آموزان می‌رسانند.

وی گفت: نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی استان قم همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به‌صورت یکسره در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) واقع در خیابان شهیدان فاطمی(دور‌شهر) کوچه ۷، پذیرای دانش‌آموزان، مربیان و مدیران مدارس است.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه کتاب‌های این نمایشگاه با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود، مطرح کرد: بیش از هزار و 300 عنوان کتاب در موضوعات مختلف علمی، مذهبی، هنری، ورزشی، شهدایی و... به نمایش گذاشته شده که عموم مردم و همشهریان قمی نیز می‌توانند از این نمایشگاه کتاب استانی بازدید کرده و با عناوین مختلف کتاب در حوزه دانش‌آموزی آشنا شوند. 

پایان پیام/78033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول