اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نیاز 500میلیاردی برای تکمیل ساختمان ثبت احوال

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان اعتبار نیاز است.

نیاز 500میلیاردی برای تکمیل ساختمان ثبت احوال

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان جعفر میناخانی، رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران به پروژه ساختمان اداره کل ثبت‌احوال زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: برای این پروژه تاکنون ۱۴۴ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن حدود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰۵۰ متر مربع در پنج‌طبقه با زیربنای دو هزار و ۵۵۰ مترمربع و با اسکلت بتن آرمه در دست اجرا است. 

وی با بیان اینکه آغاز اجرای این پروژه از سال ۸۹ بوده است،ابراز کرد: متأسفانه این پروژه به مدت بیش از هفت سال به علت عدم تخصیص اعتبار کافی متوقف بود ولی با آغاز به کار دولت سیزهم دوباره فعال شده و تا کنون اعتبارات مناسبی هم تخصیص‌یافته است. 

میناخانی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴۴ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است،گفت: برای تکمیل این پروژه بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است. 

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان پیشرفت فیزیکی پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان را بیش از ۵۷ درصد اعلام کرد و بیان داشت: ساختمان این پروژه در مرحله تکمیل تأسیسات و نازک‌کاری است. 

وی تأکید کرد: با تخصیص به‌موقع اعتبار،عملیات اجرایی این پروژه یک‌ساله تمام می‌شود.

پایان پیام/۲۳۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول