اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کشف ۳۳ تن شکر قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۳۳ تن شکر احتکار شده در این استان، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

کشف ۳۳ تن شکر قاچاق در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان ظهر امروز در گفت و گوی خبری سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای مقابله با قاچاق در کشور دریغ نمی‌کند، اظهار کرد:  قاچاق از مهمترین عوامل برهم زننده امنیت اقتصادی کشور است و سبب از دست رفتن فرصت‌های شغلی می‌شود. 

وی با اشاره به شناسایی شبکه توزیع خارج از شبکه شکر در رشت، گفت: مأموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی با تلاش‌های خود و در اقدامات اطلاعاتی از نگهداری و توزیع خارج از شبکه شکر دولتی در یک انبار در شهر رشت اطمینان حاصل کردند و در نهایت با هماهنگی مرجع قضایی از محل مورد نظر بازدید به عمل آوردند. 

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۳۳ تن شکر احتکار شده در این استان، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد، زیرا شکر دولتی کشف شده به صورت غیرقانونی و بدون ثبت کالا در سامانه جامع انبارها و عدم درج ورود و خروج کالا در این مکان نگهداری می‌شده است. 

ملکی، کالای شکر کشف شده را برابر تبصره چهار ماده ۱۴ قاچاق دانست و بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول