اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کشف نیم کیلو طلا از زوج سارق در شیروان

فرمانده انتظامی شیروان گفت: یک زوج سارق با نیم کیلو گرم طلای سرقتی شناسایی و دستگیر شدند.

کشف نیم کیلو طلا از زوج سارق در شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان سرهنگ مجید یگانه پور صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی وقوع چند فقره سرقت و با فریب خرید جنس از فروشندگان اینترنتی یک زوج در این خصوص با کشف بیش از نیم کیلو طلا و ۲۲ میلیون تومان پول، گوشی و دستگاه‌های خرید دستگیر شدند. 

وی گفت: مأموران پلیس آگاهی شیروان با بررسی میدانی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی سرانجام ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شیروان افزود: روش سرقت این دو نفر اینگونه بود که این زوج به مراکز فروش اینترنتی از قبیل طلا و گوشی و تجهیزات لوازم خانگی را در سایت سفارش می‌دادند و با عنوان پرداخت در محل جنس‌ها را تحویل گرفته و نماینده شرکت را به مکانی نامعلوم می‌بردند و پس از کتک و تهدید به مرگ رها می‌کردند و متواری می‌شدند که با تلاش مامورین آگاهی مقدار ۵۱۳ گرم طلا و ۲۲ میلیون وجه نقد، دستگاه کارت خوان و گوشی موبایل سامسونگ کشف و به صاحبانشان بازگردانده شد. 

یگانه‌پور با اشاره به ارزش ۱۵ میلیارد ریالی این مقدار طلا و مسکوکات سرقتی، خاطر نشان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا امنیت و آرامش در جامعه برقرار باشد و انتظار می‌رود تا مردم نیز ضمن همکاری با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول